سعید نمکی گفت: اگر شکایتی از طرف بهداشت از خبرنگاری در زمان من یا قبل‌تر به عنوان شخصیت حقوقی انجام شده باشد، به بخش حقوقی و پارلمانی ابلاغ می‌کنم تمام شکایت‌ها را پس بگیرند.

به گزارش جماران؛ سعید نمکی وزیر بهداشت صبح امروز در مراسم تجدید میثاق با مقام شهدای رسانه که در قطعه شهدای بهشت زهرا برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: معتقدم اوج عشق، شهادت است و شهدای رسانه صحنه‌های دفاع مقدس را به خوبی در قالب تصویر نمایش دادند.

وی افزود: اگر شکایتی از طرف بهداشت از خبرنگاری در زمان من یا قبل‌تر به عنوان شخصیت حقوقی انجام شده باشد، به بخش حقوقی و پارلمانی ابلاغ می‌کنم تمام شکایت‌ها را پس بگیرند. اکنون نیز وزارت بهداشت از هیچ خبرنگاری شکایت ندارد.

نمکی با اشاره به نقش خبرنگاران در حل مشکلات حوزه سلامت اظهار داشت: اصحاب رسانه حرف‌های مردم را به ما و مدیران حوزه سلامت می‌رسانند.

وزیر بهداشت افزود: تیم پزشکی و پرستاری در زمان جنگ نقش مهمی ایفا کرده است و جدیدترین شیوه‌های خدمت در جنگ توسط تیم‌های پزشکی ارائه شد.

نمکی در پایان گفت: برخی مواقع خدمت رسانی با مشکل مواجه شده و پزشکان با اینکه کارانه خود را با تاخیر دریافت می‌کنند اما خدمت رسانی را قطع نکرده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.