رهبر انصارالله گفت: به امارات توصیه می‌کنم که وعده‌اش برای خروج از یمن صادقانه باشد.

به گزارش جماران؛ رهبر جنبش انصارالله یمن امروز (یک شنبه) در سخنانی عنوان داشت: به امارات توصیه می‌کنم که به خاطر منافع اقتصادی‌اش، وعده‌اش برای خروج نیروهایش از یمن درست باشد.

به نقل از المیادین، عبدالملک الحوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم که امارات در اعلام عقب‌نشینی نیروهایش از یمن صادق بوده باشد. به امارات توصیه می‌کنم که به خاطر منافع اقتصادی‌اش، وعده‌اش برای خروج نیروهایش از یمن صادق باشد.

رهبر انصارالله تصریح کرد: عربستان باید درک کند که منفعتش و منفعت منطقه در تحقق صلح و ثبات است.

وی خاطرنشان کرد: هرچقدر که عربستان به تجاوزات خود ادامه دهد، ما از هیچ تلاشی با ضربه‌های دردناک فروگذار نمی‌کنیم.

الحوثی عنوان داشت: در صورتی که تجاوز عربستان به ما ادامه داشته باشد، ما گزینه ای نداریم، مگر آنکه اوضاع را بیشتر تشدید کنیم.

وی گفت: اینکه امارات به تجاوزها و به اشغال یمن ادامه می‌دهد، خطری را علیه خود ایجاد می‌کند و خود امارات مسئول این امر است.

عبدالملک الحوثی تاکید کرد: آن اقداماتی که در عدن رخ داد، حقیقتِ طرح‌های بیگانگان برای تجزیه و تقسیم کشور ما با عنوان‌های مذهبی را بر ملا می‌سازد.

رهبر انصارالله تاکید کرد: عربستان باید از عملیات نهم رمضان عبرت بگیرد و بداند که منفعت خودش و منفعت منطقه در تحقق صلح است.

وی تاکید کرد: ما به نظام عربستان نسبت به تاثیر ضربه‌های دردناک به آن و قدرت‌های بین المللی و در رأس آنها آمریکا که پشت نظام سعودی ایستاده‌اند، هشدار می‌دهیم.

وی گفت: برخی‌ یمنی‌ها امارات را که آمده کشورشان را اشغال کرده، تمجید می‌کنند اما از مردمان کشور خود کراهت داشته و با آنها دشمنی کرده و به آنها حمله می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.