امیر محمودی با بیان اینکه ایمان یکی از زینت های کارکنان ارتش محسوب می شود، توضیح داد: ارتشی ها در دوران دفاع مقدس بحران و سختی ها را به جان خریدند و پیروزی را برای کشور به ارمغان اوردند.

به گزارش جماران؛ معاون اجرایی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: به واسطه از خود گذشتگی های کارکنان ارتش، این ارگان نظامی امروز از هر زمان دیگری آماده تر است.

امیر سرتیپ محمد محمودی شنبه شب در مراسم تجلیل از بازنشستگان که در مجتمع شهید قرنی برگزار شد، اظهارداشت: نیروی انسانی، شایسته، شجاع و کارآمد بهترین سرمایه های ارتش هستند.

وی با بیان اینکه ایمان یکی از زینت های کارکنان ارتش محسوب می شود، توضیح داد: ارتشی ها در دوران دفاع مقدس بحران و سختی ها را به جان خریدند و پیروزی را برای کشور به ارمغان اوردند.

معاون اجرایی ارتش نقش خانواده کارکنان را در پیروزی های ارتش پر رنگ خواند و گفت: در دوران دفاع مقدس این خانواده بودند که از جبهه ها حمایت کردند و به رزمندگان روحیه می دادند.

امیر محمودی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز در جهان می درخشد گفت: جایگاه رفیق ایران اسلامی در عرصه های مختلف جهانی نشات گرفته از رشادت های رزمندگان دفاع مقدس و خون پاک شهدا است.

وی همچنین به توطئه استکبار جهانی علیه ایران گفت: دشمن امروز از راه های مختلف به دنبال لطمه زدن به ایران اسلامی است اما این توطئه ها از جمله تهدید های آمریکا و ترامپ به نتیجه نخواهند رسید.

معاون اجرایی ارتش بر قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح تاکید کرد و گفت: امروز ارتش آماده تر از گذشته اماده فداکاری برای کشور و حفظ ارزش ها است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.