سخنگوی جنبش انصارالله یمن گفت: ما از راهکار سیاسی استقبال می‌کنیم و این طرف دیگر است که با آن مخالف است. آنها خواهان اجرای توافق استکهلم نیستند زیرا خواهان راهکار سیاسی نیستند.

به گزارش جماران؛ سخنگوی جنبش انصارالله یمن و رئیس هیئت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن که در روسیه به سر می برد، درباره تحولات یمن موضع گیری کرد.

به نقل از روسیاالیوم، محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله یمن و رئیس هیئت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن گفت: علی عبدالله صالح به هنگام فرار از پایتخت یمن کشته شد. دفن وی با حضور فرزندانش انجام شد.

وی که در روسیه به سر می برد، افزود: با مسئولان روس اوضاع در یمن و راههای اجرایی کردن توافق استکهلم را مورد رایزنی قرار دادیم.

عبدالسلام گفت: دار و دسته عبد ربه منصور هادی خواهان اجرای توافق استکهلم نیستند زیرا آنها خواهان راهکار سیاسی نیستند. ما از راهکار سیاسی استقبال می‌کنیم و این طرف دیگر است که با آن مخالف است. آنها خواهان اجرای توافق استکهلم نیستند زیرا خواهان راهکار سیاسی نیستند.

سخنگوی انصارالله یمن و رئیس هیئت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن بیان کرد: محاصره تأثیر منفی بر زندگی یمنی‌ها گذاشته است و در شیوع بیماری‌های واگیر نقش به سزایی دارد.

درباره خروج امارات از یمن هم محمد عبدالسلام گفت: حملات ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به فرودگاه‌های سعودی یکی از دلایل خروج نیروهای اماراتی از یمن است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.