یک روزنامه نگار ضمن انتشار تصویری از یارانه ها و کمک هایی که وزارت ارشاد به یک شرکت مطبوعاتی دارد، نوشت: شرکتی بنام دانش فرهنگ مینو ۳۹مجله دارد. هیچ یک از مجلات آن را در دکه ندیده ام. گوگل کردم؛ نه جلدی و نه ردی از آن‌ها نمی آید. از سال گذشته این ۳۹مجله بیش از یک میلیارد و۷۰۰ میلیون تومان یارانه مستقیم گرفته است.

به گزارش جماران؛ شفقنا نوشت: چند روز پیش  علی بزرگیان، روزنامه نگار با انتشار تصویری در صفحه توییتر خود از یارانه ها و کمک هایی که وزارت ارشاد به موسسه دانش فرهنگ مینو داشته نوشت که حاشیه های زیادی به همراه داشت. محمد خدادی، معاونت مطبوعاتی هم امروز در صفحه توییتر از اعلام دستور رسیدگی به این مسئله خبر داد.

محمد خدادی، معاونت مطبوعاتی در صفحه توییتر خود نوشت: «یارانه‌ی مطبوعات با قواعد شفاف برای نشریات “منتشرشده” محاسبه و پرداخت می‌شود. دستور رسیدگی دقیق و اعلام نتیجه به وزیر محترم ارشاد و شما را دادم. مطمئنا اگر خطا و اشتباهی شده تصحیح و اعلام شیوه پرداخت یارانه اگر مانع توسعه کیفی عدالت باشد اصلاح می‌شود.»

2b827a39-4b26-4a99-a396-ce1e4193b370

چند روز پیش علی بزرگیان روزنامه نگار ضمن انتشار تصویری از یارانه ها و کمک هایی که وزارت ارشاد به یک شرکت مطبوعاتی دارد، نوشت: شرکتی بنام دانش فرهنگ مینو ۳۹مجله دارد. هیچ یک از مجلات آن را در دکه ندیده ام. گوگل کردم؛ نه جلدی و نه ردی از آن‌ها نمی آید. از سال گذشته این ۳۹مجله بیش از یک میلیارد و۷۰۰ میلیون تومان یارانه مستقیم گرفته است. ۳۱۱ تن کاغذ هم گرفته است. در طرح خرید نشریات ارشاد سال۹۶ نیز ۶۳۲ میلیون تومان پول گرفته است. ۳۹ مجله (از هفته‌نامه و دو هفته‌نامه تا ماهنامه) با عناوینی چون: گل‌واژه‌ها، بازار برتر، بردیا، تیراژه، چشم‌انداز بازار، خانواده‌ی برنا، صنم، عسل، فروردین، مهرکده، همراهان، صبح خوشبخت، صبح بانوان، صبح جوان و… آیا شما تا حالا این مجلات را دیده اید؟ یا خریده اید؟

این هم جدولی است که نشستم و آماده کردم. جدول ارقام یارانه‌ها و کاغذی که وزارت ارشاد به این شرکت ۳۹ مجله‌ای داده است.

photo_۲۰۱۹-۰۷-۱۷_۱۶-۵۱-۲۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.