خبرگزاری آسوشیتدپرس اظهارات ظریف را اینطور پوشش داده بود: «وزیر خارجه ایران می‌‌گوید گفت‌وگو بر سر برنامه موشکی با آمریکا امکان‌پذیر است.» «مایک پامپئو»، وزیر خارجه آمریکا هم امروز در ادعایی مضحک مدعی شد که ایرانی‌ها برای اولین بار برای گفت‌وگو درباره برنامه موشکی خودشان ابراز آمادگی کرده‌اند.

به گزارش جماران؛ مسئول مطبوعاتی دفتر نمایندگی ایران در سازمان ملل فضاسازی‌های رسانه‌های غربی درباره آمادگی ایران برای گفت‌وگو در خصوص برنامه موشکی را تکذیب کرد.

«علیرضا میریوسفی»، مسئول مطبوعاتی دفتر نمایندگی ایران در سازمان ملل فضاسازی‌های رسانه‌های غربی درباره آمادگی ایران برای گفت‌وگو در خصوص برنامه موشکی را تکذیب و تأکید کرد برنامه موشکی ایران تحت هیچ شرایطی و با هیچ کشوری قابل مذاکره نیست. 

پیش از این «محمد جواد ظریف»، وزیر خارجه ایران در مصاحبه‌ای با «شبکه ان‌بی‌سی‌نیوز» گفته بود: «اگر آمریکا می‌خواهد درباره موشک‌[های ایران] گفت‌وگو کند باید فروش سلاح از جمله موشک به دولت‌های منطقه را متوقف کند.  

خبرگزاری آسوشیتدپرس اظهارات ظریف را اینطور پوشش داد: «وزیر خارجه ایران می‌‌گوید گفت‌وگو بر سر برنامه موشکی با آمریکا امکان‌پذیر است.» «مایک پامپئو»، وزیر خارجه آمریکا هم امروز در ادعایی مضحک مدعی شد که ایرانی‌ها برای اولین بار برای گفت‌وگو درباره برنامه موشکی خودشان ابراز آمادگی کرده‌اند. 

علیرضا میریوسفی در توئیتر این تفاسیر از سخنان وزیر خارجه ایران را رد کرده است. او نوشت: «ما از اساس تفسیر آسوشیتدپرس از سخنان ظریف در گفت‌وگو با ان‌بی‌سی نیوز و تعبیر کردن جمله‌ی  "اگر آمریکا می‌خواهد درباره موشک گفت‌وگو کند باید فروش سلاح از جمله موشک به دولت‌های منطقه را متوقف کند" به اینکه ایران مایل به گفت‌وگو بر سر برنامه دفاع موشکی خویش است را رد می‌کنیم.»

میریوسفی تأکید کرد: «موشک‌های ایران اصلاً و تحت هیچ شرایطی قابل مذاکره با هیچ‌کس یا هیچ کشوری نیستند. ختم کلام.»

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.