سخنگوی فراکسیون امید گفت: در این نامه درخواست کردیم اگر این ادعا صحیح است نام نمایندگانی که آپارتمان دریافت کرده‌اند متتشر شود و اگر مانند بقیه ادعاهای برخی نمایندگان این ادعا هم کذب است هیئت رئیسه برای اعاده حیثیت از شأن مجلس و نمایندگی مردم اقدام موثری انجام دهد.

به گزارش جماران؛ سخنگوی فراکسیون امید از ارسال نامه این فراکسیون به هیئت رییسه مجلس برای بررسی ادعای یکی از نمایندگان در مورد دریافت آپارتمان برای انصراف از استیضاح خبر داد.

فاطمه سعیدی در توضیح جلسه امروز فراکسیون امید به ارسال نامه فراکسیون به هیئت رییسه مجلس در خصوص ادعای یکی از نمایندگان اشاره و اظهار کرد: یک نماینده اعلام کرده برخی از نمایندگان با دریافت آپارتمان از استیضاح وزرا پشیمان می‌شوند. در همین خصوص نامه‌ای به هیئت رئیسه مجلس نوشته شد.

وی‌ ادامه داد: در این نامه درخواست کردیم اگر این ادعا صحیح است نام نمایندگانی که آپارتمان دریافت کرده‌اند متتشر شود و اگر مانند بقیه ادعاهای برخی نمایندگان این ادعا هم کذب است هیئت رئیسه برای اعاده حیثیت از شأن مجلس و نمایندگی مردم اقدام موثری انجام دهد. همچنین در این نامه خواستار تسریع در تعیین تکلیف این موضوع شده‌ایم.

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌ها گفته بود که برخی نمایندگان از استیضاح وزرا در ازای دریافت آپارتمان انصراف داده اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.