رحمانی فضلی گفت: معتقدیم این انتخابات در راستای مقاومت است. می‌توانیم با مشارکت پرشور اراده ملی در حمایت از جمهوری اسلامی را به اثبات برسانیم.

به گزارش جماران؛ عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه همایش فرمانداران سراسر کشور با بیان اینکه محوریت انتخابات موضوع همایش سه روزه بود، اظهار کرد: لازم بود استانداران و فرمانداران نظرات و مشکلات خود و هم شرایط انتخابات در شهرستان ها را اینجا مطرح کنند و ما هم سیاست ها و برنامه های خود را ابلاغ کنیم. آقای جهانگیری، ظریف و کدخدایی هم مطالب خوبی را امروز مطرح کردند.

وی ادامه داد: امیدوارم مجموعه این تلاش‌ها به برگزاری انتخابات قانونی، سالم و امن و با مشارکت پرشور منجر شود.

معتقدیم این انتخابات در راستای مقاومت است. می‌توانیم با مشارکت پرشور اراده ملی در حمایت از جمهوری اسلامی را به اثبات برسانیم.

وی در پاسخ به پرسشی درباره برگزاری انتخابات الکترونیکی بیان کرد: انتخابات الکترونیک را در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در 140 شهرستان برگزار کردیم. الان ما مذاکرات با شورای نگهبان داریم. بخش اعظم کار در انتخابات الکترونیکی، احراز هویت است. در احراز هویت الکترونیکی با شورای نگهبان به توافق رسیده‌ایم.

رحمانی فضلی با بیان اینکه در حوزه رای گیری و شمارش، بحث ها با شورای نگهبان در حال انجام است، خاطرنشان کرد: امیدواریم بخش زیادی از حوزه ها را الکترونیک برگزار کنیم. کارشناسان ما با آنها (شورای نگهبان) به نتایج خوبی رسیده اند. اگر در این دوره بتوانیم بخش زیادی از انتخابات را الکترونیک برگزار کنیم، می توانیم گام بلندتری برای برگزاری انتخابات الکترونیک در تمام حوزه ها برداریم. در حال برنامه ریزی برای برگزاری انتخابات الکترونیکی در 140حوزه هستیم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.