این مسئول قضائی اظهار کرد: همه مسئولان باید در شرایط کنونی اختلاف سلیقه‌ها و نظرها را کنار بگذارند و تمام توان خود را با همکاری هم برای رفع موانع رونق تولید و ایجاد اشتغال مولد و مفید قرار دهند.

به گزارش جماران؛ دادستان کل کشور گفت: امروز مهمترین مشکل مردم مسائل اقتصادی و معیشتی است و برای حل آن افزون بر مردم، دادستان ها و قضات دادگستری باید در کشور با همدلی هم دولت را در حل آنها کمک کنند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری روز سه شنبه در آئین معارفه دادستان مرکز استان یزد افزود: در سایه برنامه ریزی مدون و هماهنگی بین تمام نیروها و دستگاه‌ها می‌توان بر مسائل و مشکلات اقتصادی و معیشتی غلبه کرد.

وی ادامه داد: قوه قضائیه و دادستان‌ها در کل کشور آمادگی خود را همانند گذشته برای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی و رفع موانع تولید واحدهای صنعتی و کارگری اعلام می‌دارند و باید همه تلاش‌ها معطوف به خدمت به مردم و حل مسائل باشد.

این مسئول قضائی اظهار کرد: همه مسئولان باید در شرایط کنونی اختلاف سلیقه‌ها و نظرها را کنار بگذارند و تمام توان خود را با همکاری هم برای رفع موانع رونق تولید و ایجاد اشتغال مولد و مفید قرار دهند.

منتظری به موضوع فساد در ابعاد مختلف در کشور اشاره کرد و بیان داشت: برای نظام جمهوری اسلامی به هیچ وجه فساد حتی مقدار ناچیز آن هم پذیرفته نیست و شرم آور است باید همه در کنار هم برای پیشگیری و مبارزه با آن وارد صحنه فعالیت شویم.

وی گفت: کسانی که در نظام اسلامی مسئولیت دارند و می‌خواهند در موقعیتی در بخش حاکمیت قرار گیرند باید همواره از فساد دور شوند و حتی لگد بر حلقوم فساد بگذارند که این مسأله‌ای مهم و حیاتی است.

دادستان کل کشور به اهمیت امنیت در جامعه اشاره کرد و آن را در سایه هوشیاری و همکاری بخش‌های مختلف مثال زدنی دانست و گفت: برای موفقیت در همه ابعاد به امنیت نیاز است و برای تداوم و ارتقای آن باید همه بکوشند.

منتظری تصریح کرد: تمام دادستان‌ها باید برای ارتقای امنیت و کمک به مسئولان برای توسعه و خدمت به تولید و صنعت با همکاری دستگاه‌های مرتبط برای ارتقای آن از هیچ کوششی دریغ نکنند.

وی، تصویب حقوق عامه را برای دفاع و پیشگیری از ناهنجاری‌ها و آسیب‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی ضروری ذکر کرد و یادآور شد: از وظایف دادستانی است که طبق قانون اساسی در کنار سایر مجموعه‌های دولتی برای دفاع از حقوق مردم فعالیت کنند.

دادستان کل کشور به موضوع «ابزار پشتیبان مبادلات تجاری» (اینستکس) اشاره کرد و بر هوشیاری مسئولان در برابر توطئه‌های اقتصادی و تجاری دشمنان هشدار داد.

منتظری یادآور شد: مسئولان باید مواظب باشند تا در دام برنامه‌های تجاری و مالی استکبار که هدفش ضربه زدن به نظام است گرفتار نشوند.

وی در این آئین که با حضور مسئولان در سالن شهید عباسپور برق منطقه‌ای یزد برگزار شد با قدردانی از علی اکبر شمس، محمدرضا حداد زاده به عنوان دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد معرفی شد.

از حداد زاده به عنوان یکی از دادستان‌های جوان استان یزد یاد می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.