فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) گفت: بدون هیچ‌گونه تردید در برابر هرگونه اقدام تجاوزکارانه دشمن به جزایر و مرزهای دریایی زمینی و هوایی پاسخ قوی و پشیمان کننده خواهیم داد.

به گزارش جماران، سرلشکر غلامعلی رشید در جریان بازدید و ارزیابی میدانی از یگان های نیروی دریایی ارتش و سپاه در استان هرمزگان (سواحل و جزایر) در جمع فرماندهان، گفت: ملت شریف ایران هزینه‌های جنگ و دستاوردهای آن را در دوران دفاع مقدس با همه وجود درک کرده است.

وی افزود: ملت شریف ایران به همان اندازه که از وقوع جنگ با اشراف اطلاعاتی حکمت و دوراندیشی با قدرت مراقبت خواهد کرد برای تحمیل هزینه‌های سنگین به متجاوزان بسیار بیشتر از گذشته آماده و چابک است و به سرعت تصمیم گیری و اقدام خواهد کرد.

فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) تاکید کرد: هشدار می دهیم که زمان و دامنه جنگ در کنترل هیچکس نخواهد بود که آمریکا باید از اشتباه تجاوز به عراق و افغانستان درس گرفته باشد که موجب تحمیل ۷ هزار میلیارد دلار و ۷۰ هزار کشته و مجروح به این کشورها شد و در محاسبات خود برای تصمیم گیری دچار اشتباه بدون بازگشت نشود.

وی درپایان تصریح کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بدون هیچ گونه تردید در برابر هرگونه اقدام تجاوزکارانه دشمن به جزایر و مرزهای دریایی زمینی و هوایی ایران اسلامی پاسخ قوی و پشیمان کننده خواهد داد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.