رضا اردکانیان گفت: شرایط کشور باید به گونه‌ای باشد که با کمک هم تاب آوری جامعه را افزایش دهیم، همچنین نمایندگان به عنوان بازتاب دهنده مسائل در مجلس توجه لازم را دارند تا کارگزاران دولت احساس رضایت مندی مردم که هدف ماست را افزایش دهند.

به گزارش جماران؛ وزیر نیرو اظهار کرد: تصفیه خانه آب نقش تأثیرگذاری در امنیت خاطر مردم دارد و تحول وسیعی را در دولت‌ها به وجود آورده است.

رضا اردکانیان در آئین افتتاح تصفیه خانه آب شرب ازنا افزود: این تصفیه خانه ۱۴۳ تصفیه خانه آب است که در کشور افتتاح می‌شود و ظرفیت آن ۱۰ میلیون متر مکعب در شبانه روز است که با کمک آن آب تصفیه شده با کیفیت به دست مردم می‌رسد.

اردکانیان گفت: مجموعه طرح‌ها و نیازهای عرصه صنعت آب و برق در لرستان به طور جدی مد نظر است و با تاکید بیشتری تا پایان دولت مسائل لرستان را دنبال خواهیم کرد هر چند عقب ماندگی و پیگیری طرح‌ها در استان وجود دارد و سعی خواهیم کرد حتی المقدرو در تخصیص آب و شتاب دادن به طرح‌های در دست اجرا همچون سد کمندان جبران مافات شود تا هر چه زودتر این سد به مرحله آ ب گیری برسد.

وزیر نیرو با اشاره به این که در تأمین آب لرستان جز استان‌های تولید کننده کشور است، افزود: در ابتدای سال ۹۲ با شروع دولت تنها یک سد در دست بهره برداری داشتیم و در حال حاضر در این دولت ۴ سد با ظرفیت ۴۲۰ میلیون متر مکعب به مدار بهره برداری رسید.

اردکانیان خاطر نشان کرد: هم اکنون در این استان ۹ سد در دست ساخت داریم که امیدواریم تا پایان دولت ۴ سد آن به بهره برداری برسد.

وی اضافه کرد: همچنین ۱۳ پروژه طی این دو روز سفر به لرستان که شامل تصفیه آب، فاضلاب، ابرسانی شهری و روستایی و پروژه‌ای مربوط به صنعت برق با اعتبار ۱۹۰ میلیارد تومان افتتاح و ۴۴۰ میلیارد تومان پروژه کلنگ زنی خواهد شد که با این تحرکات ارتقا سطح رضایت مندی مردم حاصل خواهد شد.

وی گفت: شرایط کشور باید به گونه‌ای باشد که با کمک هم تاب آوری جامعه را افزایش دهیم، همچنین نمایندگان به عنوان بازتاب دهنده مسائل در مجلس توجه لازم را دارند تا کارگزاران دولت احساس رضایت مندی مردم که هدف ماست را افزایش دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.