فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء(ص) گفت: دولت آمریکا باید با اجتناب از رفتار اشتباه در منطقه، نسبت به حفظ جان نیروهای آمریکایی و به خطر افتادن آنها مسئولانه رفتار کند.

به گزارش جماران، سرلشکر غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء(ص) صبح امروز(یکشنبه) در بازدید میدانی از مرکز فرماندهی و کنترل رادارها و سامانه‌های موشکی نیروی هوافضای سپاه و در جمع فرماندهان این نیرو اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در حال یک رویارویی راهبردی برای حفظ ثبات و موجودیت، همچنین موقعیت قدرت منطقه‌ای در برابر ائتلاف آمریکا-رژیم صهیونیستی و سعودی‌ها قرار دارد.

وی افزود: دولت آمریکا باید با اجتناب از رفتار اشتباه در منطقه، نسبت به حفظ جان نیروهای آمریکایی و به خطر افتادن آنها مسئولانه رفتار کند.

سرلشکر رشید با تاکید بر اینکه در صورت وقوع درگیری در منطقه، دامنه و زمان آن از سوی هیچ کشوری قابل مدیریت نخواهد بود، تصریح کرد: ما به دنبال جنگ نبوده و نیستیم، ولی با قدرت از منافع ملت شریف ایران در برابر هر نوع تهدید و تجاوزی دفاع خواهیم کرد.

فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء(ص) خاطرنشان کرد: سرنوشت منافع ملت‌های منطقه، به هم پیوسته است و تقسیم صلح و جنگ امکان پذیر نیست.

وی گفت: یا همه در مسیر ثبات حرکت خواهیم کرد یا منطقه بر اثر سیاست‌های مداخله جویانه آمریکا و تحریک برخی کشورهای معلوم درگیر بی ثباتی و جنگ خواهد شد.

سرلشکر رشید در پایان تاکید کرد: برای جلوگیری از جنگ، گفتار به تنهایی کافی نیست و به اراده و رفتار مناسب نیاز دارد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.