شاخص سعودی که روز گذشته هم کاهش داشت امروز با افت ۱.۳درصدی همراه شد و تقریباً همه سهام‌های بانکی این کشور با کاهش شدید مواجه شدند.

به گزارش جماران؛ امروز پس از ساقط کردن پهپاد آمریکایی توسط سپاه پاسداران، بازارهای بورس کشورهای عربی به ویژه عربستان افت شدید داشت.

به نقل از رویترز، امروز بازارهای بورس عربستان پس از ساقط کردن پهپاد آمریکایی از فراز تنگه هرمز توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با کاهش جدی ارزش مواجه شد.

براساس این گزارش، شاخص سعودی که روز گذشته هم کاهش داشت امروز با افت ۱.۳درصدی همراه شد و تقریباً همه سهام‌های بانکی این کشور با کاهش شدید مواجه شدند.

ارزش سهام بانک بازرگانی ملی که بزرگترین بانک عربستان محسوب می‌شود ۲ درصد کاهش یافت. همچنین ارزش سهام صنایع پایه این کشور نیز با افت یک درصدی مواجه شد.

ارزش دیگر سهام کشورهای عربی نیز کاهش داشتند به طوری که شاخص ابوظبی کاهش ۰.۲درصدی داشت. و ارزش بزرگترین بانک این کشور نیز کاهش ۰.۸درصدی را تجربه کرد.

روز چهارشنبه بانک ابوظبی اعلام کرده بود که تنها شعبه خود را در قطر تعطیل می‌کند و دلیل آن را اقدام قانونی دوحه علیه این بانک اعلام کرده بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.