​معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت: امیدواریم که اقدامات آمریکا در خلیج فارس به جرقه ای که به شعله هایی سوزان منتهی شود، منجر نشود. بی ثبات سازی بسیار خطرناک است؛ به ویژه در این منطقه.

به گزارش جماران؛ معاون وزیر امور خارجه روسیه از ادامه سیاست تنش‌آفرینی آمریکا در برابر ایران ابراز تأسف کرد.

به نقل از اسپوتنیک، سرگئی ریابکوف معاون وزیر امور خارجه روسیه در سخنانی به اعزام سامانه پاتریوت به خاورمیانه از سوی وزارت دفاع آمریکا «پنتاگون» واکنش نشان داد و از این موضوع ابراز تأسف کرد.

معاون وزیر امور خارجه روسیه در این خصوص گفت: مسکو از اینکه هیچ نشانه ای از دست کشیدن واشنگتن از روش تنش‌آفرین خود وجود ندارد، متأسف است.

سرگئی ریابکوف امروز پنجشنبه در این باره گفت: آمریکا آمادگی خود را برای اعمال فشار بر ایران نشان می دهد؛ کشوری که در طول سال های گذشته دقیقاً به تعهدات خود ذیل توافق هسته ای پایبند بود و هنوز هم به لحاظ فنی در این توافق باقیمانده است.

وی در ادامه افزود: امیدواریم که اقدامات آمریکا در خلیج فارس به جرقه ای که به شعله هایی سوزان منتهی شود، منجر نشود. بی ثبات سازی بسیار خطرناک است؛ به ویژه در این منطقه.

ریابکوف در ادامه گفت: یک سال از خروج آمریکا از برجام گذشته و این کشور نه تنها تا کنون پیشنهادی نداد؛ بلکه به صدور بیانیه و موضوعات لفظی در خصوص فرایندهای جدید اکتفا کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.