سخنگوی وزارت خارجه آمریکا مدعی شد: ایران باید در مورد تهدیدهای خود پاسخگو باشد. خروج کامل ایران از برجام یک تصمیم کاملا اشتباه خواهد بود. ما در اعمال حداکثر فشار بر ایران و در مجازات علیه کشورهایی که با ایران همکاری می‌کنند، جدی هستیمو

به گزارش جماران؛ سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در تازه‌ترین اظهارات خود علیه ایران مدعی شد که باید از تبدیل شدن ایران به یک قدرت هسته‌ای جلوگیری کرد.

به نقل از تاس، «مورگان اورتگاس» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در تازه‌ترین اظهارات خود علیه ایران مدعی شد: ما نباید اجازه دهیم که ایران به یک قدرت هسته‌ای تبدیل شود. ما تنها راه حل برای بحران کنونی را انعقاد یک توافق جدید می‌دانیم. ما در این خصوص آماده مذاکره هستیم و مقام‌های ایران نیز می‌‌دانند چگونه با ما تماس بگیرند و برای مذاکره اعلام آمادگی کنند.

وی اضافه کرد: ایران باید در مورد تهدیدهای خود پاسخگو باشد. خروج کامل ایران از برجام یک تصمیم کاملا اشتباه خواهد بود. ما در اعمال حداکثر فشار بر ایران و در مجازات علیه کشورهایی که با ایران همکاری می‌کنند، جدی هستیم و شرکت‌هایی که با ایران در ارتباط هستند را به شدت مجازات خواهیم کرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.