رئیس‌جمهوری روسیه جمعه در مجمع بین‌المللی اقتصادی سن پترزبورگ درباره احتمال دیدار با ولودیمیر زلنسکی، رهبر جدید اوکراین آن هم بدون پیش ‌شرط سخن گفت.

به گزارش جماران؛ رئیس‌جمهوری روسیه از توانایی رئیس‌جمهوری جدید اوکراین در حوزه تخصصی‌ سابقش که همانا بازیگری بود، تعریف کرد. او سپس گفت تفاوت آشکاری میان ایفای نقش ریاست جمهوری در تلویزیون و ریاست جمهوری حقیقی وجود دارد!

به نقل از خبرگزاری راشا تودی، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه جمعه در مجمع بین‌المللی اقتصادی سن پترزبورگ درباره احتمال دیدار با ولودیمیر زلنسکی، رهبر جدید اوکراین آن هم بدون پیش ‌شرط سخن گفت.

پوتین گفت، مشکلی برای دیدار با رئیس‌جمهوری اوکراین که سابقا کمدین بوده است، ندارد اما طرف اوکراینی هنوز اقدامی نکرده است. رئیس‌جمهوری روسیه تاکید کرد: این مرد را نمی‌شناسم اما امیدوارم روزی آشنا شویم. به نظر می‌رسد او در کارش که تا همین اواخر انجام می‌داد، حرفه‌ای باشد. او بازیگر خوبی است.    

سخنان پوتین با خنده حضار همراه شد اما او تاکید کرد صحبت‌هایش درباره مهارت‌های بازیگری او جدی بوده است. او افزود: اینکه آن مهارت‌ها در زمان هدایت یک کشور قابل اجرا باشد، مساله دیگری است. ایفای نقش یک مساله است و خود حقیقی آن شخص بودن، مساله دیگری. ممکن است زلنسکی ویژگی‌های ضروری ریاست جمهوری را داشته باشد، جدا از تجربه سیاسی، اما او تاکنون تصویر روشنی از خودش نشان نداده است. ما اظهارات متناقضی دیده‌ایم و باید دید چه پیش می‌آید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.