در ادامه بازدید دبیر شورای عالی امنیت ملی از روستاها و شهرهای سیل‌زده استان خوزستان وی پیش از ظهر امروز وارد خرمشهر شد و از روستاهای سیل‌زده این شهر بازدید کرد.

به گزارش جماران؛ دبیر شورای عالی امنیت ملی تاکید کرد: دستگاه‌های مسئول با جدیت تمام و کار جهادی و بی‌وقفه، به روند بازسازی مناطق سیل‌زده سرعت بیشتری ببخشند.

علی شمخانی در ادامه بازدید و رسیدگی به امور سیل‌زدگان استان خوزستان صبح امروز (پنجشنبه ۱۶ خرداد) وارد شهر دارخوین شد و ضمن گفت‌وگو با مردم و عشایر این منطقه از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفت.

دبیر شورای عالی امنیت ملی سپس در نشستی با مسئولان و مدیران محلی این شهر روند ارائه خدمات‌رسانی و چگونگی تدوام آن و حل و فصل مشکلات اصلی این منطقه سیل‌زده را مورد بررسی قرار داد.

در ادامه بازدید دبیر شورای عالی امنیت ملی از روستاها و شهرهای سیل‌زده استان خوزستان وی  پیش از ظهر امروز وارد خرمشهر شد و از روستاهای سیل‌زده این شهر بازدید کرد.

دریابان علی شمخانی سپس در جلسه ای یا حضور اعضای شورای اداری شهر خرمشهر با بررسی آخرین وضعیت رسیدگی به امور سیل زدگان، طی سخنانی، پایان دادن به آلام و مشکلات مردم سیل‌زده را از اولویت‌های اصلی نظام بر شمرد.

وی تصریح کرد؛ با تاکیدات مجدد رهبر معظم انقلاب در سخنرانی روز عید فطر مبنی اینکه سیل‌زدگان به خصوص سیل‌زدگان خوزستانی که در معرض گرمای شدید هوا نیز قرار دارند نباید فراموش شوند. 

دبیر شورای عالی امنیت ملی از دستگاه‌های مسئول خواست با جدیت تمام و  کار جهادی و بی‌وقفه، به روند بازسازی مناطق آسیب‌دیده به ویژه احیای اراضی کشاورزی و نخیلات مردم منطقه سرعت بیشتری ببخشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.