ابومجاهد سخنگوی کمیته های مقاومت مردمی در نوار غزه گفت: درود بر آقای سید علی خامنه ای و جمهوری اسلامی ایران و درود بر رهبران و ملت ایران که در برابر این توطئه بزرگ ایستاده اند، توطئه ای که علیه فلسطینیان تدارک دیده شده است.

به گزارش جماران؛  ابومجاهد سخنگوی کمیته های مقاومت مردمی در نوار غزه از مواضع رهبر معظم انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران در قبال توطئه جدید آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه آرمان فلسطین موسوم به «معامله قرن» تمجید کرد.

وی در گفت‌وگو با شبکه خبری المنار اظهار داشت: همه اقشار ملت فلسطین و همه گروه‌های فلسطینی و همه فلسطینیان در سطح رسمی و مردمی و گروه‌ها ولو با رویکردهای متفاوت درباره یک موضوع اتفاق دارند و آن این است که رژیم صهیونیستی و آمریکا و همراهان این دو و حامیان عرب آنان نمی توانند این معامله شوم و لعنتی را به ملت فلسطین و مقاومت فلسطین تحمیل کنند. 

وی در ادامه افزود: ما به عنوان ملت فلسطین این معامله را رد می کنیم و آن را نافرجام خواهیم گذاشت. ما همه امکانات لازم برای نافرجام گذاشتن و شکست دادن این معامله را در اختیار داریم. ملت فلسطین فریب چنین توطئه هایی را که هدفش نابودی آرمان فلسطین است، نخواهد خورد اما همچنانکه می بینید موج سازش و عادی سازی روابط کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی به مرحله ای رسیده است که نمی توان در قبال آن سکوت کرد، به همین سبب ما دست از این سکوت برداشته ایم و به صورت روشن گفته ایم ملت ها به نقش خود در مهار سازشکاران عمل کنند و به تلاش های شکست خورده و مأیوسانه آنان برای ادامه توطئه علیه ملت فلسطین و آرمان فلسطین پایان دهند.

ابومجاهد گفت: ملت فلسطین از رفتارهای کودکانه برخی کشورهای عربی تحت عنوان کارگاه اقتصادی در بحرین حالشان بهم خورده است. آنان می خواهند به تصور خودشان به فلسطینیان امتیازات اقتصادی بدهند گویا که آرمان فلسطین، مسئله نان و آب است. آرمان فلسطین، آرمان کرامت است و ملت فلسطین نیاز به این دارد به سرزمینی که از آنها گرفته و غصب شده است، بازگردد. ملت فلسطین هرگز به این پول های مسموم و همراه با قید و شرط نیازی ندارد. در نتیجه این کارگاه اقتصادی که جارد کوشنر مشاور ترامپ و دامادش آن را تدارک دیده اند و با تصمیم آمریکا و همراهی حکومت بحرین برگزار می شود، هرگز امکان ندارد که نماینده ملت فلسطین و مقاومت آن باشد و فلسطینیان این نشست را در سطح رسمی و مردمی و گروه‌ها رد می کنند.

مجری پرسید: امام خامنه ای در خطبه های عید سعید فطر بار دیگر بر محوریت آرمان فلسطین تأکید کردند و گفتند معامله قرن هرگز تحقق نخواهد یافت و به عربستان سعودی و بحرین به خاطر مواضعشان در ارتباط با معامله قرن حمله کردند و آن را خیانت دانستند. آیا به نظر شما جبهه و محور مقاومت با پایبندی به توانایی هایی که دارد می تواند ضامن ناکام گذاشتن این طرح باشد که می خواهند بر فلسطینیان تحمیل کنند؟

ابو مجاهد در پاسخ به این سؤال گفت: اولا درود بر آقای سید علی خامنه ای و جمهوری اسلامی ایران و درود بر رهبران و ملت ایران که در برابر این توطئه بزرگ ایستاده اند، توطئه ای که علیه فلسطینیان تدارک دیده شده است. 

وی گفت: محور مقاومت امروز پیروزی ها و موفقیت های مهمی را رقم زده است. می خواهند با محاصره جمهوری اسلامی ایران، جلوی این پیروزی را بگیرند اما نمی توانند. بله ما قادر هستیم. تقریبا تنها کشوری که در قبال این توطئه موضع گیری (رسمی) کرده است، جمهوری اسلامی ایران است. جمهوری اسلامی ایران آشکارا حمایتش را از آرمان فلسطین اعلام می کند و آشکارا با همه جوانب توطئه جدید یعنی معامله قرن و با هرگونه شیوه ای که به ضرر حقوق ملت فلسطین باشد، مخالفت می کند. همه درودهای خودمان را نثار جمهوری اسلامی می کنیم.

ابو مجاهد گفت: آیا می توانیم در برابر این معامله بایستیم؟ بله کشور بزرگی مانند ایران و بسیاری از کشورهای دیگر با طرح جدید ترامپ اعلام مخالفت کرده اند و ما همواره اولا به خدا توکل کرده ایم و دوما چشم یاری به ملت ها و ثبات و پایداری و خردمندی رهبرانشان دوخته ایم. تأکید می کنیم مقاومت با یاری خدا پیروز خواهد شد و جنگ با رژیم صهیونیستی و آمریکا و همراهان آن ادامه دارد و پیروزی برای اهل حق است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1198142
  • منبع: خبرگزاری صداو سیما
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.