رئیس پلیس پایتخت در آستانه سی امین سالگرد ارتحال امام راحل از تشکیل قرارگاه روح الله و تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه با شکوه تر این مراسم خبر داد.

به گزارش جماران، سردار "حسین رحیمی " در جلسه کمیسیون عملیات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با تسلیت سی امین سالگرد رحلت جانگذار امام راحل، بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بیان داشت: امام خمینی(ره) تنها منادی اسلام راستین و بزرگ پرچمدار اسلام ناب محمدی(ص) در عصر حاضر هستند که راه و سیره نبی مکرم اسلام (ص) و ائمه معصومین علیهم السلام را بعد از هزار و چهار صد سال زنده و اسلام راستین و حقیقی را به جهان معرفی کردند.

در این جلسه که با حضور جانشین فرمانده هان ویژه غرب و شرق تهران برگزار شد رئیس پلیس پایتخت با تشکر و قدردانی از تلاش های مجموعه انتظامی و راهور پلیس پایتخت در مراسم مختلف شب های قدر و راهپیمایی روز جهانی قدس، افزود: تامین امنیت مردم در پیشگاه الهی دارای شان و جایگاه والایی است و این مهم در شب های قدر و مراسم روز قدس که حماسه دفاع از مردم مظلوم فلسطین است ارزش و بهای بالاتری در پیشگاه خداوند متعال خواهد داشت.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به در پیش بودن مراسم سالگرد ارتحال امام راحل و تشکیل قرارگاه روح الله در این زمینه، عنوان داشت: تمهیدات ترافیکی و انتظامی لازم برای برگزاری این مراسم اندیشیده شده و از همه ظرفیت های موجود برای تامین امنیت زائران حرم امام و انجام هر چه بهتر دیگر ماموریت های انتظامی و ترافیکی استفاده خواهیم کرد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تاکید بر اینکه در تهران بیش از یک صد مراسم سنگین و مختلف در شب های قدر و دیگر روزها و لیالی ماه مبارک رمضان داشته ایم که بحول و قوه الهی و همت و هوشیاری همکارانم هیچ گونه مورد انتظامی امنیتی خاصی نداشته ایم، بیان داشت: دشمنان همچنان به دنبال ایجاد نا امنی در کشور ما هستند که با هوشیاری و بصیرت مقام عظمای ولایت و مردم همیشه در صحنه و نیروهای انتظامی و امنیتی تا کنون موفق نبوده اند و بعد از این هم ناکام خواهند ماند و علیرغم همه مشکلات اقتصادی و ... که دشمنان رقم زده اند حضور پر شور مردم در راهپیمایی روز قدس نشان بصیرت و موقعیت شناسی و تبعیت مردم از ولایت و حمایت از انقلابشان است.

بنابراعلام پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار رحیمی با اشاره به پیش بینی 13 پارکینگ در اطراف حرم مطهر امام راحل و توجیه مسئولان کاروان های استان ها اظهار داشت: با هماهنگی های صورت گرفته پارکینگ های اطراف حرم از ساعت 7 صبح روز مراسم ارتحال سی امین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) آماده پذیرش 300 تا 500 هزار زائر هستند.

گفتنی است، با اشرافیت و رصد های دقیق اطلاعاتی و تدابیر و تمهیدات صورت گرفته در سی امین سالگرد مراسم ارتحال امام راحل همه نیروهای پلیس پایتخت با آماده باش کامل و با هوشیاری و جدیت پای کار خواهند بود تا این مراسم در کمال امنیت و آرامش اجرا شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.