رهبر جنبش حماس در نوار غزه تاکید کرد: هیچ کس نمی‌تواند ما را به خاطر قدردانی از ایران سرزنش کند زیرا زمانی که هیچ کس از ما حمایت نمی‌کرد، ایران در کنار ما بود.

به گزارش جماران؛ رهبر جنبش حماس در نوار غزه با اشاره به اینکه با حمایت های ایران توان موشکی خود ر ا افزایش خواهیم داد افزود:هیچ کس نمی‌تواند ما را به خاطر قدردانی از ایران سرزنش کند زیرا زمانی که هیچ کس از ما حمایت نمی‌کرد، ایران در کنار ما بود.

یحیی السنوار،  رهبر جنبش حماس در اجلاس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در غزه، گفت که زمانی که هیچ سلاحی نداشتیم با سنگ با دشمن مبارزه می‌کردیم، این درگیری تنها با از بین رفتن اشغالگران از اراضی اشغالی پایان خواهد یافت و در قدس آزاد شده نماز برپا می‌داریم.

السنوار تاکید کرد: هیچ کس نمی‌تواند ما را به خاطر قدردانی از ایران سرزنش کند زیرا زمانی که هیچ کس از ما حمایت نمی‌کرد، ایران در کنار ما بود.

وی تاکید کرد: درحالی که کشورهای عربی در لحظات حساس پشت ما را خالی کرد، ایران از ما حمایت کرد. امت اسلامی دارای دیدگاه‌های درستی است که می‌تواند مسائل را در مسیر درست خود بیندازد.

السنوار یادآور شد: از همه عرب‌ها می‌خواهیم برای حمایت از مساله ما و آزادسازی خاک ما حمایت کنند، کسی که در حق قدس کوتاهی کند و با آن تجارت کند در صف دشمنان است، کسانی که در صدد انسجام با امت هستند باید با قدس باشند، قدس از زبان ما سخن می‌گوید و تاجران خود را رسوا می‌کند، کسی که در حق قدس کوتاهی کند و با آن تجارت کند در صف دشمنان است. اساس رژیم صهیونیستی، همانند خانه عنکبوت سست خواهد بود.

رهبر حماس در غزه با اشاره به توطئه جدید آمریکا تحت عنوان «معامله قرن» گفت: ما درصدد ناکام گذاردن معامله قرن هستیم و ملت ما توانایی آن را دارد، درگیری واقعی آتی ما برای کرانه باختری است، درگیری ما در قدس ادامه دارد و همه دنیا شاهد پیروزی‌های ما بوده است. معامله ترامپ تا زمانی که خون در رگ‌های ما جریان دارد تصویب نخواهد شد.

السنوار با اشاره به نشست بحرین که در راستای «معامله قرن» قرار است در این کشور برگزار شود، گفت: به خوبی می‌دانیم مردم بحرین با مقاومت، فلسطین و الاقصی هستند.

وی در پایان ضمن دعوت همه مردم امت اسلامی به شرکت در مراسم روز قدس گفت: هرگز درباره قدس کوتاه نخواهیم آمد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.