ابراهیم رئیسی، در بدو ورود به بیرجند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز قدس نشان از مقاومت و ایستادگی مردم مسلمان در برابر استکبار جهانی است.

به گزارش جماران؛ رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه حضور در بین مردم برای ما مسئولان بسیار مغتنم است، گفت: یکی از اهداف سفر به خراسان جنوبی رسیدگی به مسائل قضایی و اداری مردم این استان است.

حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، در بدو ورود به بیرجند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز قدس نشان از مقاومت و ایستادگی مردم مسلمان در برابر استکبار جهانی است.

وی افزود: امروز را برای بودن در کنار مردم و ولایتمدار و مخلص این استان برای فریاد علیه مستکبران و حکومت غاصب اسرائیل به استان سفر کردیم.

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه حضور در بین مردم برای ما مسئولان بسیار مغتنم است، افزود: یکی دیگر از اهداف این سفر رسیدگی به مسائل قضایی و اداری مردم این استان است.

رئیسی ادامه داد: از یک هفته گذشته تیم ۱۰ نفره‌ای از قوه قصاییه برای رسیدگی به مشکلات قضایی و اداری مردم به خراسان جنوبی اعزام شده‌اند.

وی بیان کرد: حضور در جمع مسئولان قضایی و قضات و شورای اداری استان و بررسی مشکلاتی که این تیم احصا کرده‌اند، از دیگر برنامه‌ها است.

رئیس قوه قضاییه اظهار کرد: تا حدی که در توان ما باشد، در راستای رفع مشکلات مردم تلاش خواهیم کرد.

رئیسی یاداور شد: به برکت جمهوری اسلامی گام‌های بلندی در استان در راستای توسعه و رفع تنگناها برداشته شده اما هنوز کار فراوان وجود دارد که امیدواریم با تلاش همه مسئولان بتوانیم آنچه وظیفه ما است، انجام دهیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.