مافی، عضو هیئت رئیسه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها، اظهار کرد: کمیته انتخابات کمیسیون امور داخلی کشور متشکل از بنده و آقایان محمد محمودی شاه نشین، قاسم میرزایی نیکو، علی اصغر یوسف نژاد، احمد امیر آبادی فرهانی، حسن کامران و محمدرضا صباغیان است که از هفته آینده ایرادات شورای نگهبان به این طرح را بررسی خواهد کرد.

به گزارش جماران؛ یک عضو هیئت رئیسه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با اشاره به اینکه کمیته انتخابات کمیسیون در هفته آینده ایرادات شورای نگهبان به طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس را بررسی خواهد کرد، گفت: استانی شدن انتخابات مجلس منتفی نشده است.

پروانه مافی با اشاره به برخی اخبار منتشر شده در خصوص منتفی شدن استانی برگزار شدن انتخابات مجلس گفت: شورای نگهبان به طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی ایراداتی گرفته است و اکنون این طرح به مجلس بازگشته و قرار است در کمیته انتخابات کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها بررسی شود.

وی در ادامه اظهار کرد: کمیته انتخابات کمیسیون امور داخلی کشور متشکل از بنده و آقایان محمد محمودی شاه نشین، قاسم میرزایی نیکو، علی اصغر یوسف نژاد، احمد امیر آبادی فرهانی، حسن کامران و محمدرضا صباغیان است که از هفته آینده ایرادات شورای نگهبان به این طرح را بررسی خواهد کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: زمانی این طرح منتفی است که همه مسیرها در مجلس و شورای نگهبان طی شود اما به نتیجه‌ای نرسد. اکنون این طرح در مجلس است و بررسی ایرادات شورای نگهبان از هفته آینده آغاز می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.