فرمانده کل ارتش بیان کرد: سعودی ها به خاطر گوشمالی امارات برای سواری مجانی، سعی در بر هم زدن امنیت این کشور دارند و آمریکا نیز با سیاست ایران هراسی در منطقه سعی در دوشیدن کشورهای مزدور منطقه دارد.

به گزارش جماران؛ فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: اتفاقاتی که با آمدن آمریکا به منطقه در امارات و عراق رخ داد، بی دلیل نیست و هدف ایران هراسی و دوشیدن اعراب است.

امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی شامگاه چهارشنبه در همایش مردمی بزرگداشت شهید سپهبد صیاد شیرازی در مصلای حرم حضرت عبدالعظیم(ع) اظهار کرد: اگر نگاهی دقیق به ماجراهای اخیر منطقه داشته باشیم، متوجه می شویم که ملت ایران با همه سختی ها پایبند اصول انقلاب و بیش از هر زمان دیگری صاحب اقتدار در جهان است.

وی با بیان اینکه دشمنان ما در باطن دشمن همدیگرند، گفت: اگر روزی مدارک حوادث اخیر برملا شود و مستندات رو شود، متوجه خواهیم شد که سعودی ها با همراهی آمریکا عامل اصلی حوادث اخیر در امارات و عراق هستند.

فرمانده کل ارتش بیان کرد: سعودی ها به خاطر گوشمالی امارات برای سواری مجانی، سعی در بر هم زدن امنیت این کشور دارند و آمریکا نیز با سیاست ایران هراسی در منطقه سعی در دوشیدن کشورهای مزدور منطقه دارد.

وی تاکید کرد: آمریکا باید بداند که امنیت خاورمیانه را کشورهای منطقه حفظ می کنند و غریبه ها باید از منطقه بروند.

سرلشکر موسوی اضافه کرد: کشور ایران 40 سال از ناموس، دین و وطن خود دفاع کرده و همواره امنیت منطقه را می خواهیم و اینکه مرتب توصیه می کنیم در منطقه آتش به پا نشود، دلیل بر ترس نیست.

وی افزود: دشمنان باید بدانند که با نخستین جرقه همه چیز آنها نیست می شود و ما در برابر آنها محکم ایستادگی می کنیم و امیدواریم، کشورهای منطقه این پیام را درک کنند.

فرمانده کل ارتش در ادامه با اشاره به شخصیت والای شهید سپهبد صیاد شیرازی گفت: شهید صیاد شیرازی را باید به عنوان نماد مقاومت و تلاش به همگان معرفی کرد چرا که تواضع، فداکاری و گریز از نام و نشان از خصوصیاتی است که چراغ راه ادامه حرکت جوانان است.

فرمانده کل ارتش جوانان را مخاطب اصلی بیانیه گام دوم رهبری بیان کرد و گفت: معظم له شهید صیاد شیرازی را نمونه بارزی برای جوانان معرفی کرد، چرا که این شهدا در طول زندگی شان از نام و نشان فرار کردند، با این وجود شناخته شدنی ترین نام در جهان هستند.

سرلشکر موسوی گفت: جوانان باید نقش خود را در بیانیه گام دوم به خوبی انجام دهند و مستلزم این است که بیانیه را به دقت مطالعه کنند و واژه به واژه بازخوانی شود.

به گزارش ایرنا، همایش مردمی بزرگداشت شهید سپهبد صیاد شیرازی با حضور امیر سرلشگر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، سردارعلی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حجت الاسلام محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و جمعی از نظامیان و مسئولان محلی شامگاه چهارشنبه در مصلای حرم حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.