خبرنگار آمریکایی - ایرانی پرس تی وی گفت: دو سال و نیم تحقیقاتم درباره اسلام طول کشید و در نهایت مسلمان شدم؛ کتاب‌های صحیح بخاری و صحیح مسلم (از کتب اهل سنت) و کتبی درباره اهل بیت (ع) را مطالعه کردم و پس از تحقیق و مطالعه به اسلام مشرف شدم و مذهب شیعه را پذیرفتم.

به گزارش جماران؛ خبرنگار آمریکایی - ایرانی پرس تی‌وی، در نشستی در نمایشگاه قرآن، گفت: توحید در اسلام برایم جذابیت داشت و این مسئله که خدا یکی است سبب شد تا اسلام را بپذیرم و مسلمان شوم.

مرضیه هاشمی، خبرنگار، مستندساز و گوینده خبر آمریکایی - ایرانی پرس تی وی، در نشستی در غرفه ره‌یافتگان و انجمن شهید ادواردو آنیلی در بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن، نحوه مسلمان شدن خود را روایت کرد و گفت: در خانواده‌ای مسیحی و مذهبی بزرگ شدم و همیشه باور عمیقی به وجود خدا داشتم و بعدها با ورود به دانشگاه در سال ۱۹۷۹ با انقلاب ایران آشنا شدم و همین مسئله مرا برای پذیرش اسلام ترغیب کرد.

وی افزود: در دانشگاه افرادی طرفدار و مخالف انقلاب ایران بودند و من با همه آنها در تعامل بودم و پس از تحقیق درباره انقلاب ایران برایم عجیب بود که چگونه یک پیرمرد ۷۹ ساله چنین انقلابی را رقم زده و جوانان زیادی طرفدار او هستند.

مرضیه هاشمی تصریح کرد: همیشه در مسیحیت با این مسئله که پدر خدا است، عیسی مسیح خدا است و روح‌القدس نیز خدا است (قاعده تثلیث) مشکل داشتم و ابهاماتی در ذهنم بود که باید برطرف می‌شد. نمی‌توانستم خدا را در سه شخص تصور کنم. اعتقاداتی که در اسلام بود، خدا را منطقی‌تر توصیف کرده بود. توحید در اسلام برایم جذابیت داشت و این‌که خدا یکی است سبب شد تا اسلام را بپذیرم و مسلمان شوم.

خبرنگار آمریکایی - ایرانی پرس تی وی ادامه داد: دو سال و نیم تحقیقاتم درباره اسلام طول کشید و در نهایت مسلمان شدم؛ کتاب‌های صحیح بخاری و صحیح مسلم (از کتب اهل سنت) و کتبی درباره اهل بیت (ع) را مطالعه کردم و پس از تحقیق و مطالعه به اسلام مشرف شدم و مذهب شیعه را پذیرفتم.

وی تأکید کرد: همان‌طور که گفتم شخصیت امام خمینی (ره) جرقه آشنایی با اسلام را در ذهنم روشن کرد و بعدها با مقایسه دو دین اسلام و مسیحیت اسلام را کامل‌تر دیدم و با خود گفتم دلیلی ندارد که مسلمان نشوم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.