• کدخبر: 1186313
  • منبع: خبرآنلاین
  • نسخه چاپی

پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

به گزارش جماران؛ محمد مهاجری، در یادداشتی نوشت:

«چهره های مشهور سیاسی کشور،مهمان رئیس جمهور شدند. چه مهم است که چه گفته اند و چه شنیده اند. همین که بعد از سالها توانسته اند دور یک میز بنشینند و در یک فضا تنفس کنند،ارزشمند است.

فرهنگ دینی و ملی ما مبتنی است بر گفتگو. اما همین فرهنگ زیبا از میان شخصیتهای ساسی کشورمان رخت بربسته است.طبع آدمها نازک شده و رگ گردن شان کلفت. درشت گویی می کنند و به همدیگر دندان قروچه می روند. از طریق رسانه ها سر هم داد می زنند. همه فقط زبانند و کسی گوش نیست.

اگر لختی دور هم بنشینند ، کینه هاشان اول به کدورت تبدیل می شود و بتدریج مهربانی جایش را می گیرد.

دعوا راه انداختن بین فرزندان انقلاب، کاسبی عده ای خاص است. این عده خودشان اصل فتنه اند اما دیگران را فتنه گر می خوانند.بعد از دیدار 2 روز پیش، ببینید کدام جریانها و رسانه ها خشمشان بیرون زد .

اگر چنین دیدارهایی متوالیا انجام شود، مملکت روی آرامش می بیند. و بخصوص این روزها که در جنگ تمام عیار با دشمنیم، دوستان متحد تر می شوند.کاش چنین نشستهایی با حضور سران قوای مقننه و قضاییه و مجمع تشخیص هم برگزار شود.

و ... چه آرزوی شیرینی است اگر همین چهره های سیاسی دور مقام معظم رهبری حلقه بزنند . سخن بگویند و حرف بشنوند. گله کنند و نقد تحمل کنند. این آرزوی شیرینی است و محقق شدنش شیرین تر. چرا بهنگام افطار و سحر ، این شیرینی را از خدای رمضان نخواهیم؟»

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1186313
  • منبع: خبرآنلاین
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.