یک مقام صهیونیستی تهدید کرد، ضربه (حمله) بعدی این رژیم به لبنان قدرتمند و شدید است ، با جنگ سال 2006 علیه این کشور تفاوت دارد و دستگاه‌های اطلاعاتی به صورت فعال در آن مشارکت خواهند داشت.

به گزارش جماران؛ یکی از فرماندهان نیروی هوایی رژیم صهیونیستی در مصاحبه‌ای تلاش کرد تا آنجا که می‌تواند توانایی‌های نظامی این رژیم را بزرگ کند.

«تامر بار» فرمانده ستاد مشترک نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد، جنگ آینده با حماس در غزه و حزب‌الله در لبنان «مرگبار» خواهد بود و نیروی هوایی این رژیم، طرحی واضح برای نشان دادن قدرت آتش‌باری غیرمنتظره خود در هر جنگ احتمالی آینده دارد.

بار در گفت‌وگویی با روزنامه صهیونیستی «معاریو» به دو روز درگیری میان این رژیم و مقامات غزه در هفته جاری پرداخت و گفت: به درگیری فراگیر نزدیک بودیم و معادله واقعا جدی بود. در دورهای (درگیری) سابق این حماس بود که کنترل حجم تنش و آرامش را در اختیار داشت اما پیام اخیر اسرائیل آشکارتر بود. در این دور، ساختمان‌های غیرمسکونی یا اراضی خاکی هدف قرار نگرفت بلکه حملات افزایش یافت تا شامل اهداف مسکونی شود، این پیامی واضح برای حماس بود.

این فرمانده ارشد در نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی ادامه داد: در درگیری اخیر چراغ سبز برای کار آزادانه‌تر را داشتیم بدون اینکه نیاز باشد به خطرهای بیشتر توجه کنیم، همه اینها برای شکست وضعیت غیرقابل تحمیل در جنوب (مرز فلسطین اشغالی با غزه) بود.

بار اعتراف کرد، حماس زندگی صهیونیست‌ها در شهرک‌های مجاور غزه را به حالت نیمه‌تعطیل در آورد و ارتش رژیم صهیونیستی برای رساندن پیامش به حماس باید این بار (حجم حملاتش) را تشدید می‌کرد.

این مقام صهیونیستی تهدید کرد، ضربه (حمله) بعدی این رژیم به لبنان قدرتمند و شدید است ، با جنگ سال 2006 علیه این کشور تفاوت دارد و دستگاه‌های اطلاعاتی به صورت فعال در آن مشارکت خواهند داشت.

وی سپس مدعی شد: (حمله آینده به لبنان) قادر به تعطیل کردن توانایی‌های موشکی حزب‌الله خواهد بود؛ موضوعی که خطری برای اسرائیل به شمار می‌رود.

بار ضمن اشاره به اینکه حزب‌الله اکنون بخشی از دولت لبنان شده و نمی‌توان میان این دو تفاوتی قائل شد، تهدید کرد، در جنگ آینده زیرساخت‌های لبنان به شکلی بی‌سابقه هدف قرار خواهد گرفت.

این فرمانده اسرائیلی در پایان مدعی شد، رویارویی آینده با حزب‌الله به شکلی دراماتیک به جبهه سوریه منتقل خواهد شد اما نیروی هوایی برای تعامل با این احتمال آمده است.

رژیم صهیونیستی در درگیری‌های دو روزه هفته جاری (شنبه و یکشنبه 14 و 15 اردیبهشت) برج‌های مسکونی در نوار غزه را هدف قرار داد و این حملات منجر به شهادت 27 فلسطینی از جمله چند زن، نوزاد و جنین چند ماهه شد. همچنین صدها واحد مسکونی به صورت کلی یا جزئی تخریب شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.