محمدجواد ظریف خاطرنشان کرد: در این دیدار همچنین در مورد مسائل مهم منطقه و صحنه بین‌الملل از جمله تحولات افغانستان، سوریه، ونزوئلا، شمال آفریقا بحث و گفت‌وگو کردیم. بحث‌های خوبی صورت گرفت. دیدگاه‌هایمان در مورد این تحولات بسیار به هم نزدیک است.

به گزارش جماران؛ محمد جواد ظریف سفر خود به روسیه را سفر بسیار خوبی ارزیابی کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان پس از پایان دیدار خود با همتای روسی‌اش در ارزیابی از ملاقات طولانی صورت گرفته با لاوروف وزیر امور خارجه روسیه گفت: دیدار بسیار خوبی بود. در این دیدار طولانی، آقای لاوروف حمایت کامل خود را از ایران اعلام کرد و گفت ما در کنار ایران ایستاده‌ایم و با ایران همکاری می‌کنیم. هم برای تضمین اینکه سایر اعضای برجام نسبت به اجرای تعهدات‌شان اقدام کنند و هم برای جلوگیری از سیاست‌های غلط آمریکا.

محمدجواد ظریف در ادامه خاطرنشان کرد: در این دیدار همچنین در مورد مسائل مهم منطقه و صحنه بین‌الملل از جمله تحولات افغانستان، سوریه، ونزوئلا، شمال آفریقا بحث و گفت‌وگو کردیم. بحث‌های خوبی صورت گرفت. دیدگاه‌هایمان در مورد این تحولات بسیار به هم نزدیک است.

وی در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار صدار و سیما در مسکو تاکید کرد: احساس می‌کنم در این شرایط سفر صورت گرفته به روسیه علی رغم کوتاه بودن آن سفر بسیار خوبی بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.