نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز(یکشنبه) دستور ادامه حملات گسترده علیه غزه را صادر کرد. این درحالی است که جنبش حماس حملات این رژیم به ساختمان‌های مسکونی در غزه و هدف قرار دادن غیرنظامیان را جنایت جنگی دانست.

به گزارش جماران، عزت الرشق، از رهبران جنبش حماس گفت: حملات رژیم صهیونیستی به ساختمان‌های مسکونی در غزه و هدف قرار دادن غیرنظامیان جنایت جنگی است. این سیاست هیچ‌گونه امنیت و ثباتی را برای اسرائیل به همراه نخواهد داشت.

این اظهارات در واکنش به حملات گسترده ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه ایراد شد.

همچنین درحالی که صائب عریقات، دبیر کمیته اجرایی سازمان آزدیبخش فلسطین (ساف) خواهان همکاری تمامی گروه‌های فلسطینی با مصر و سازمان ملل برای برقراری آتش‌بس شده، حماس خواهان متحد شدن گروه‌های فلسطینی برای مقابله با اسرائیل شد.

مشیر المصری، از رهبران جنبش حماس بر آمادگی برای ادامه جنگ تا آخرین لحظه تأکید کرد و خواهان اتحاد تمامی فلسطینی‌ها برای رفع محاصره غزه شد.

در همین راستا، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دستور ادامه "حملات گسترده" علیه نوار غزه را داد.

نتانیاهو گفت: من دستور ادامه بمباران و پشتیبانی از یگان توپخانه‌ای و نیروها در اطراف غزه را دادم. حماس بهای اقدامات خود را خواهد پرداخت.

پیش از این یک منبع نظامی اسرائیلی اعلام کرده بود که تل‌آویو قصد ندارد درحال حاضر حملات گسترده خود به غزه را متوقف کند.

این منبع اعلام کرد: اسرائیل باید با طرف‌هایی که از نوار غزه موشک شلیک می‌کنند مقابله کند. ارتش شنبه پایگاه‌های ساخت تجهیزات جنگی وابسته به حماس را بمباران کرد. این حملات پایگاه‌های حماس و جهاد اسلامی را هدف قرار داد.

از سوی دیگر آویخای ادرعی، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که "مقر اطلاعات نظامی و امنیت کل حماس" در محله الرمال در غزه را هدف قرار داده است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.