سیدمحمد بطحایی تصریح کرد: نظام آموزش و پرورش ما باید خود را با نیازهای امروز جامعه منطبق کند. از جمله اینکه محیط مدرسه باید بانشاط باشد.

به گزارش جماران؛ وزیر آموزش و پرورش با اشاره به درآمدها و هزینه‌های تملکی اظهار داشت: بی‌انضباطی بودجه‌ای نباید ایجاد شود و نباید اینگونه باشد که به بی‌انضباطی بودجه‌ای بی‌توجه باشیم.

جمعی از فرهنگیان نمونه کشور عصر امروز با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار کردند.

در این نشست سیدمحمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش و میرحمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس هم حضور داشتند.

بطحایی در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری گفت: امسال یکصدمین سال نظام تربیت معلم در کشور است. ما در نظام تربیت معلم صاحب کرسی برتر هستیم.

وی با اشاره به سند تحول آموزش در کشور اظهار کرد: این سند تحول از دو مسیر در حال اجرا است؛ یکی تحول در محتوای آموزشی و دیگری تحول در اداره آموزش و پرورش است.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: نظام آموزش و پرورش ما باید خود را با نیازهای امروز جامعه منطبق کند. از جمله اینکه محیط مدرسه باید بانشاط باشد.

وی خاطرنشان کرد: در امر تحول اداره آموزش و پرورش و مدارس نیز برنامه‌هایی به اجرا درآمده و ادامه خواهد داشت.

بطحایی خطاب به علی لاریجانی رئیس مجلس گفت: خبر دارم که شما چگونه پیگیر مسائل مالی آموزش و پرورش هستید و تاکید دارید که معوقات فرهنگیان با اصلاح ساختار بودجه یکبار برای همیشه به سرانجام برسد. امیدواریم بتوانیم در سال ۹۸ شاهد این اتفاق باشیم.

وی با اشاره به میزان درآمدها و هزینه‌ها در آموزش و پرورش گفت: تخصیص ما به این بخش امسال حدود ۱۰۸ درصد بود یعنی بیش از ۸ درصد از پیش‌بینی تخصیصی اختصاص دادیم و دریافت کردیم.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به درآمدها و هزینه‌های تملکی اظهار داشت: بی‌انضباطی بودجه‌ای نباید ایجاد شود و نباید اینگونه باشد که به بی‌انضباطی بودجه‌ای بی‌توجه باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.