فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: ملت عراق در بحران سیل ایران و راهپیمایی اربعین محبت و علاقه خود را به ایران و ایرانی به اثبات رسانده‌اند. این روابط خوب، خار چشم استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی و اعراب مرتجع منطقه بوده است.

به گزارش جماران؛ فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: نیروی هوا فضا، آمادگی دارد هرگونه کمک و انتقال تجربه به نیروی پدافند عراق ارائه کند.

سردار امیرعلی حاجی‌زاده امروز در دیدار با جبار عبید کاظم حسن الدراجی فرمانده پدافند هوایی ارتش عراق با اشاره به اقدامات مستشاری و حمایت و پشتیبانی نیروی هوافضای سپاه از عراق در مقابله با داعش، گفت: این نیرو از نخستین روزهای جنگ عراق علیه داعش و گروه‌های تکفیری به درخواست دولت این کشور، در کنار ملت، دولت و نیروهای مسلح عراق قرار داشت.

وی افزود: در آن روزهای سرنوشت ساز با اعزام هواپیما، ارائه آموزش‌های فشرده به خلبانان عراقی و ۴ سال پشتیبانی و تعمیرات هواپیماها و نیز پرواز هواپیماهای بدون سرنشین و کمک‌های اطلاعاتی در کنار نیروهای مردمی و ارتش عراق جنگیدند و با تقدیم شهدا، برادری خود را به امت اسلامی بویژه ملت شریف عراق به اثبات رساند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: ملت عراق در بحران سیل ایران و راهپیمایی اربعین محبت و علاقه خود را به ایران و ایرانی به اثبات رسانده‌اند.

سردار حاجی‌زاده افزود: این روابط خوب، خار چشم استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی و اعراب مرتجع منطقه بوده است.

وی گفت: نیروی هوافضا با دست‌یابی به فناوری ساخت انواع رادار، مراکز فرماندهی و کنترل سامانه‌های موشکی زمین به هوا و تجهیزات جنگ الکترونیک آمادگی دارند هرگونه کمک و انتقال تجربه به نیروی پدافند عراق ارائه کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.