• کدخبر: 1171304
  • منبع: خوزتاب
  • نسخه چاپی

پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان خبر داد:

خسارت ۶۴۵ میلیارد تومانی سیل به زیرساخت های جاده ای خوزستان

بهرامی نیا با بیان اینکه تا فروکش کردن کامل آب امکان برآورد نهایی خسارت وجود ندارد، افزود: تمامی جاده ها باید از آب خارج شوند تا برآورد دقیق تری صورت بگیرد.

به گزارش جماران؛ غلامعباس بهرامی نیا، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از برآورد اولیه خسارت ۶۴۵ میلیارد تومانی سیل به زیرساخت های جاده ای استان خبر داد.

وی در این خصوص گفت: طبق آخرین برآورد صورت گرفته تاکنون ۶۴۵ میلیارد تومان خسارت ناشی از سیلاب به زیرساخت های جاده ای استان از جمله جاده ها و ابنیه فنی وارد شده است.

بهرامی نیا با بیان اینکه تا فروکش کردن کامل آب امکان برآورد نهایی خسارت وجود ندارد، افزود: تمامی جاده ها باید از آب خارج شوند تا برآورد دقیق تری صورت بگیرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان تصریح کرد: در بارندگی هایی که از سال ۹۷ شاهد بودیم، استان خوزستان کمترین تخریب پل ها را داشته است و علی رغم حجم بالای بارندگی ها، روان آب ها، سیلاب ها و آب های رهاسازی شده که از زیر این پل ها عبور کردند، کمتر از ۱۰ پل تخریب شدند و این امر نشان می دهد تنقیه پل ها و پاکسازی حریم رودخانه ها به خوبی صورت گرفته است.

وی بیان کرد: اما به دلیل آب شستگی های زیادی که صورت گرفت، حدود ۳۰۰ ابنیه فنی خوزستان در مسیرها که عمدتا پل و آبرو هستند دچار آسیب شده اند و نیاز به تعمیر دارند.

بهرامی در خصوص تردد در جاده اهواز-خرمشهر نیز اظهار کرد: روز گذشته کیلومتر ۳۸ این جاده دچار آبگرفتگی شد، اما با اقدامات انجام شده از سوی نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده ای و ایجاد سیل بند خاکی، مشکل مرتفع شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با بیان اینکه همزمان با ایجاد سیل بند خاکی، تردد در این مسیر با احتیاط انجام شد، گفت: در حال حاضر هیچ گونه مشکل تردد در جاده اهواز به خرمشهر وجود ندارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.