معاون عملیات ناجا گفت: در بازدید از پاسگاه‌ها و گذرگاه های مرزی خوزستان نیز خوشبختانه هیچ مورد خاصی از نظر امنیتی مشاهده نشده و آرامش در این مناطق برقرار است.

به گزارش جماران؛ سردار حسین ساجدی نیا روز شنبه در حاشیه بازدید هوایی از مناطق سیل زده خوزستان و هورالعظیم در جمع خبرنگاران افزود: منطقه هورالعظیم به صورت کامل زیر آب رفته و سیل علاوه بر بخش داخلی قسمت عمده ای از بخش عراقی این تالاب را نیز در برگرفته است.

وی گفت: در بازدید از پاسگاه‌ها و گذرگاه های مرزی خوزستان نیز خوشبختانه هیچ مورد خاصی از نظر امنیتی مشاهده نشده و آرامش در این مناطق برقرار است.

سردار ساجدی نیا ادامه داد: هم اکنون سیلاب بر بسیاری از راه های خوزستان تاثیر گذاشته و تردد و امدادرسانی از طریق هوایی و یا قایق انجام می شود.

وی افزود: راه های دسترسی شهرستان دشت آزادگان به واسطه آبی که سطح منطقه را فراگرفته با برخی شهرها مسدود شده که نیاز است مسئولان مربوطه در زمینه بازگشایی این مسیرها تلاش مضاعفی داشته باشند.

معاون عملیات ناجا گفت: سازمان های امدادی در کنار نیروی انتظامی، ارتش و سپاه خدمات خوبی را شبانه روز در مناطق سیل زده خوزستان ارایه داده اند.

سیلاب کرخه ، دز و کارون تاکنون مناطق روستایی و شهری چندین شهرستان حاشیه این رودخانه ها را در برگرفته است.

در پی این سیلاب، دستور تخلیه هفت شهر و بیش از 250 روستای خوزستان صادر شده است. 

به گفته وزیر کشور 400 هزار نفر در خوزستان در معرض سیلاب هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.