حجت الاسلام و المسلمین ناطق نوری در پیامی تاکید کرد: یکی از اهداف و دستاورد های انقلاب اسلامی ایران از بدو نهضت تا کنون، دفاع از حقوق مظلومین جهان بوده و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طبق قانون اساسی به عنوان یکی از ارکان صیانت از دستاوردهای عظیم این انقلاب تاسیس گردید.

به گزارش جماران؛ متن کامل این پیام به شرح زیر است:

فرا رسیدن سالروز میلاد سالار آزادگان، حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار را به همه ی آزادیخواهان جهان تبریک عرض می کنم. مولود این روز سمبل فداکاری و از جان گذشتگی در مسیر حق و عزت بشریت بود و این فرهنگ در قاموس تمامی قوای نظامی و انتظامی کشور تبلور یافته است. 

یکی از اهداف و دستاورد های انقلاب اسلامی ایران از بدو نهضت تا کنون، دفاع از حقوق مظلومین جهان بوده و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طبق قانون اساسی به عنوان یکی از ارکان صیانت از دستاوردهای عظیم این انقلاب تاسیس گردید.

اقدامات دولت آمریکا با تعرض مکرر به حقوق اساسی این ملت، نشان دهنده نگرانی آنها از عمق نفوذ موثر ایران در منطقه است و قطعاً این حرکات ناشیانه، فرجامی جز تحقیر ترامپ و شکست سیاست خارجی آن در جهان و منطقه نخواهد داشت و پاسداران انقلاب اسلامی در کنار قوای سه گانه و سایر نهاد ها با هدایت و فرماندهی رهبر معظم انقلاب، تمام تلاش و همت خود را  در تحقق تمامی اهداف و حفظ دستاورد های انقلاب و خدمت صادقانه به مردم، به کار خواهند بست.

از درگاه ایزد منان، سعادت و بهروزی ملت ایران در سایه وحدت و همبستگی را خواستارم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.