سخنگوی وزارت دفاع آمریکا در تازه ‌ترین اظهارات خود در مورد تصمیم ترامپ به اقدام علیه سپاه گفت: واکنش تهران به اقدام ترامپ علیه سپاه پاسداران ایران، قوانین جنگ را تغییر نخواهد داد.

به گزارش جماران، «ربکا ریباریچ»، سخنگوی وزارت دفاع آمریکا در مورد واکنش ایران به قرار گرفتن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی گفت: واکنش تهران به قرار دادن نام سپاه در لیست سازمان‌های تروریستی، شرایط امنیتی نظامیان آمریکایی و قوانین استفاده از نیرو توسط نظامیان را تغییر نخواهد داد.

ریباریچ در ادامه مدعی شد: ما بر اساس سیاست خود از شرایط امنیتی برای حمایت از نیروهایمان سخن نمی‌گوییم. وزارت دفاع آمریکا مانند همیشه اقدامات قاطعی برای اطمینان از امنیت و سلامت نیروهای نظامی خود در سراسر جهان انجام می‌دهد.

وی در پایان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در صورت برخورد نیروهای آمریکایی با سپاه پاسداران ایران همانند دیگر نیروهای تروریستی شاهد چه اتفاقی خواهیم بود، گفت: بعد از انتشار این تصمیم توسط دونالد ترامپ ، قواعد جنگ عوض نشده‌ است. وزارت دفاع آمریکا اطلاعاتی در خصوص خطراتی که نیروهای آمریکایی موجود در خاورمیانه را تهدید می‌کند، ندارد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.