فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران عنوان کرد: همه مردم در خوزستان به دنبال عبور از این بحران هستند و بر این انگیزه خود اصرار دارند، باید مسؤولان نیز در کنار مردم حضور دائمی داشته باشند و تا آن جایی که می‌شود، مشکلات آنها را کاهش داد.

به گزارش جماران؛ فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همه مردم در خوزستان به دنبال عبور از این بحران هستند و بر این انگیزه خود اصرار دارند، باید مسؤولان نیز در کنار مردم حضور دائمی داشته باشند و تا آن جایی که می‌شود، مشکلات آنها را کاهش داد.

سردار قاسم سلیمانی امروز در جلسه برنامه‌ریزی مقابله با بحران سیل، با تاکید بر اینکه همه مسوولان، نیروهای مسلح و دولت در حال خدمت‌رسانی به مردم و مناطق سیل‌زده هستند، اظهار کرد: فرهنگ سپاه و بسیج کلید حل بحران‌های مختلفی است، این فرهنگ در روزهای اخیر در مقابله با سیل همچون روزهای دفاع مقدس خود را نشان داد.

وی عنوان کرد: همه مردم در خوزستان به دنبال عبور از این بحران هستند و بر این انگیزه خود اصرار دارند، باید مسؤولان نیز در کنار مردم حضور دائمی داشته باشند و تا آن جایی که می‌شود، مشکلات آنها را کاهش داد.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تغذیه‌رسانی، امکانات مقابله با سیل، امدادهای پزشکی و خدمات عمومی انسانی از اولویت اصلی نیازهای مردم در معرض سیل خوزستان است.

از صبح امروز سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همراه با مسؤولان ستاد اربعین حسینی کشور در استان خوزستان حضور پیدا کرد و از مناطق سیل‌زده خوزستان چون رفیع و سوسنگرد بازدید کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.