محمدجواد آذری جهرمی گفت: شب گذشته که رئیس‌جمهور با من صحبت کردند اخبار پلدختر به‌صورت کامل به استحضارشان رسیده‌بود، درخواست داشتند که در خود پلدختر مستقر شوم تا بر روند امدادرسانی و تسریع کارهایی که مجموعه ستاد بحران به‌خوبی انجام می‌دهند نظارت شود.

به گزارش جماران؛ وزیر ارتباطات گفت: در یک اقدام دو و سه‌روزه تلاش می‌کنیم شرایط ارتباطات را در مناطق سیل زده لرستان برقرار کنیم.

محمدجواد آذری جهرمی عصر امروز در فرودگاه خرم آباد جمع خبرنگاران اظهار داشت: طبق گزارش‌های دریافتی زیرساخت‌های ارتباطی شهرستان پلدختر به‌طور کامل از بین رفته، مراکز مخابراتی ما همه نابود شدند، یعنی زیر شن و در واقع گل رفتند ولی ارتباطات موبایل از دیشب ساعت 2 بامداد به شرایط طبیعی در شهر و برخی مناطق روستای برگشته‌است.

وی افزود: همین امشب به‌صورت زمینی به‌سمت پلدختر حرکت و تلاش می‌کنیم که ارتباطات کلیه مناطق وصل شود، داخل شهرهای رومشکان و درواقع کوهدشت هم قطعی ارتباط داشتیم که همان روز اول برقرار شد، به بعضی از زیر ساخت‌های ارتباطی اشکالات جدی وارد شد.

وزیر ارتباطات عنوان کرد: شهر نورآباد امکان برقراری ارتباطات دیتا را ندارد. فقط صوت برقرار است، اینترنت پهن‌باند قطع و دسترسی به اینترنت پهن‌باند نیست. در یک اقدام دو و سه‌روزه تلاش می‌کنیم شرایط ارتباطات را برقرار کنیم، نقاط جدیدی هم بایستی ارتباطات دایر شود تا امدادگران بتوانند برسونند که حتما ان‌شاءالله دایر می‌شود.

وزیر ارتباطات در پاسخ به این سئوال که رئیس جمهور پیامی خاصی برای مردم لرستان نداشتند؟، عنوان کرد: شب گذشته که رئیس‌جمهور با من صحبت کردند اخبار پلدختر به‌صورت کامل به استحضارشان رسیده‌بود، درخواست داشتند که در خود پلدختر مستقر شوم تا بر روند امدادرسانی و تسریع کارهایی که مجموعه ستاد بحران به‌خوبی انجام می‌دهند نظارت شود، مجموعه‌های نظامی و نیروهای مردمی انصافاً حضور خوبی دارند؛ خواستند که مستقیم در شهر پلدختر حضور داشته باشم و توقف در خرم‌آباد ندارم. تا ساماندهی وضعیت مستقر هستم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا رئیس جمهور به لرستان سفر می کند؟، گفت: من اطلاعی ندارم ممکن است به لرستان سفر کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.