امیری گفت: در پایان سفر جمع بندی را در اولین جلسه دولت که روز یکشنبه تشکیل می‎شود را مطرح می‎کنیم و حتما تصمیمات خوبی برای جبران خسارات گرفته خواهد شد.

به گزارش جماران؛ معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: دولت در کنار مردم لرستان است و آنان را تنها نمی‎گذاریم.

حسینعلی امیری در حاشیه بازدید از آسیب‎های وارده ناشی از سیل اخیر به روستاها و جاده‎های شهرستان چگنی اظهار کرد: رئیس جمهور تاکید داشتند که اعضای دولت به استان‎هایی که در سیل اخیر آسیب دیده‎اند سفر کرده و با مسئولین و مردم از نزدیک گفت‌وگو کنند، همپنین بازدید میدانی داشته و گزارشی را تهیه کنند تا در جلسه دولت مطرح شود.

وی بیان کرد: بر اساس این گزارشات، تصمیمات لازم و متناسب با شرایط محلی و منطقه ای و با نگاه به منابع کشور گرفته خواهد شد.

امیری ادامه داد: امروز از صبح به همراه استاندار لرستان و نماینده مردم خرم‎آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی جاهای مختلف آسیب دیده را دیدیم و خسارات وارده از نزدیک مورد بازدید قرار گرفتند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: همچنین با مردم نیز صحبت‎هایی شد و در مسیر، جاده‎ها و پل‎هایی که طی سیل اخیر آسیب دیده بودند را دیدیم.

وی اضافه کرد: در بعضی جاها تخریب پل‎ها برای مردم مشکلاتی به وجود آورده و ارتباط روستاها را با مراکز اصلی قطع کرده، هر چند که مسیرهای جایگزین درنظر گرفته شده است.

امیری گفت: در پایان سفر جمع بندی را در اولین جلسه دولت که روز یکشنبه تشکیل می‎شود را مطرح می‎کنیم و حتما تصمیمات خوبی برای جبران خسارات گرفته خواهد شد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود: تاکید می‎کنیم که دولت در کنار مردم لرستان است و آنان را تنها نمی‎گذاریم و متناسب با امکانات در سطوح مختلف برنامه های حمایتی را خواهیم داشت.

به گفته وی ارائه وام ارزان قیمت و در بعضی جاها بخشودگی‎های مالیاتی از جمله شیوه‎های مختلف حمایتی دولت به سیل زدگان استان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.