مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی گفت: تمامی اخطاریه‌ ها و اطلاعیه ‌های سازمان هواشناسی و سازمان مدیریت بحران کشور از قبل به ما ابلاغ شده و ما نیز این اخطاریه ‌ها را از طریق پیامک و ابلاغ نامه به فرمانداری‌ ها، بخشداری‌ ها، دهیاران و اعضای هماهنگی مدیریت بحران استان‌ (45 ارگان ذیربط) منعکس کرده ‌ایم.

به گزارش جماران؛ مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی گفت: با توجه به وضعیت جوی و اخطاریه های هواشناسی تمام فرمانداری‌ ها و اعضای شورای هماهنگی ستاد مدیریت بحران استان در حالت آماده باش قرار دارند.

محمدباقر هنربر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: طبق اطلاعیه ‌های سازمان هواشناسی و با توجه به بارش‌ های فصلی و احتمال جاری شدن سیل، تمامی فرمانداری ها برای مقابله و رویارویی با هرگونه حادثه باید در آماده باش کامل باشند.

وی افزود: به رغم اینکه عمده پیش‌ بینی احتمال جاری شدن سیل مربوط به غرب و جنوب غرب کشور است، ما نیز در استان هشدارهای سازمان هواشناسی را جدی گرفته‌ ایم.

هنربر گفت: تمامی اخطاریه‌ ها و اطلاعیه ‌های سازمان هواشناسی و سازمان مدیریت بحران کشور از قبل به ما ابلاغ شده و ما نیز این اخطاریه ‌ها را از طریق پیامک و ابلاغ نامه به فرمانداری‌ ها، بخشداری‌ ها، دهیاران و اعضای هماهنگی مدیریت بحران استان‌ (45 ارگان ذیربط) منعکس کرده ‌ایم.

وی با توصیه به شهروندان به منظور جلوگیری از حوادث احتمالی، یادآور شد: توصیه می‌ شود هم استانی‌ ها از سفرهای غیرضروری و توقف در مسیر سیلاب و بستر رودخانه‌ ها خودداری کنند و در صورت سفر به مناطق کوهستانی و گردنه‌ ها، تجهیزات زمستانی لباس گرم و جیره خشک به همراه داشته باشند.

مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان شرقی اظهار داشت: شهروندان توصیه‌ های پلیس را مورد توجه قرار داده و قبل از سفر از وضعیت راه‌ ها اطلاع یابند و از توقف در اطراف اشیای قابل پرتاب مانند تابلوهای تبلیغاتی، دکل‌ ها، کولرها، داربست ‌ها و ساختمان‌ های نیمه‌ کاره خودداری کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.