نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تذکر نماینده تهران به نطق زاهدی وارد است و رئیس جمهور دولت اصلاحات ممنوع‌الملاقات نیست.

به گزارش جماران، علی مطهری در نشست علنی امروز (دوشنبه، 20 اسفندماه) مجلس شورای اسلامی پس از تذکر محمدعلی وکیلی در خصوص نطق محمدمهدی زاهدی در خصوص دیدار برخی نمایندگان با رئیس جمهور دولت اصلاحات عنوان کرد: تذکری که آقای وکیلی دادند وارد است، آقای خاتمی ممنوع الملاقات نیست.

 محمدعلی وکیلی در نشست علنی امروز مجلس، در تذکر شفاهی نسبت به نطق محمدمهدی زاهدی که دیدار جمعی از نمایندگان با رئیس دولت اصلاحات را خلاف منافع ملی قلمداد کرده بود، گفت: پیرامون آنچه آقای زاهدی در نطق خود نسبت به تعداد قابل توجهی از همکاران در قالب قضاوت غیرمنصفانه بیان داشت و ادعای اینکه دیداری که توسط این نمایندگان انجام شده را خلاف منافع ملی قلمداد کرد، باید بگویم خلاف منافع ملی آنجایی انجام شد که با تنگ نظری و فتنه نمایی بخش مهمی از سرمایه‌های انسانی کشور را به حاشیه بردید.

نماینده مردم تهران، ری، پردیس، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خلاف منافع ملی آنجایی انجام گرفت که رئیس جمهور 8 ساله‌ای همچنان در گوشه و کنار کشور حرکت می‌کند و سفر و سخنرانی آزاد دارد و تمام مرزهای رسمی کشور را زیر سوال می‌برد اما کسی معترض نمی‌شود و نه رئیس جمهوری که با نجابت سال‌هاست در گوشه‌ای نشسته و جز دعوت به وحدت، رحمت و تبعیت سخنی بیان نکرده است.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: خلاف منافع ملی وقتی اتفاق می‌افتد که زبان تهدید برای نمایندگان به کار ببریم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی پس از تذکر این نماینده مجلس گفت: تذکری که آقای وکیلی دادند وارد است، آقای خاتمی ممنوع الملاقات نیست.ایشان ممنوع التصویر هستند که خود این موضوع مبنای قانونی ندارد.

علی مطهری رئیس جلسه علنی مجلس  اظهار داشت: نطق آقای زاهدی توهین به برخی از نمایندگان بود که آقای وکیلی به آن جواب داد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1138156
  • منبع: خانه ملت
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.