رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در 22 بهمن سال جاری شاهد افزایش حضور مردم سنبت به سال گذشته بودیم و این حضور گسترده مردمی، وظیفه مدیران را سنگین تر کرد.

به گزارش جماران،  محمد باقری ظهر امروز در دیدار با آیت الله نوری همدانی با اشاره به سابقه ستاد کل نیروهای مسلح اظهار کرد: این ستاد پس از دوران دفاع مقدس برای اداره نیروهای مسلح تشکیل شد.

وی ادامه داد: با فرماندهی مدبرانه مقام معظم رهبری، نیروهای مسلح با موفقیت کارهایشان را انجام می‌دهند، در جذب نیرو بر جذب نیروهای مومن و متعهد تاکید داریم، از روحانیون در واحدهای عقیدتی سیاسی بهره می‌بریم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: به لحاظ صنایع دفاعی، وضعیت مناسبی را در کشور داریم و اوج دانش فنی در نیروهای مسلح موجود است، هم اکنون بیش از 80 درصد تجهیزات نظامی نیروهای مسلح کشورمان در داخل ساخته می‌شود.

باقری وظیفه نیروهای مسلح را دفاع از کشور دانست و تصریح کرد: جرات حمله نظامی به ایران از دشمنان سلب شده است و دشمنان بیشتر به اقدامات جاسوسی و فرهنگی روی آوردند.

وی ادامه داد: نیروهای مسلح کشورمان در ابعاد مستشاری در عراق و سوریه برای مقابله با گروه‌های تروریستی عملکرد خوبی داشتند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: پاکستان نیروی زیادی در جوار مرزهای مشترک خود با ایران ندارد، در حالی که مرز مشترک بین ایران و پاکستان طولانی حدود هزار کیلومتر است و هنوز بخشی از این مرز باز است.

باقری اتوبوس پاسداران را دارای اسکورت دانست و تصریح کرد: ولی انفجار خودروی بمب گذاری و شدت انفجار موجب شهادت پاسداران  شد.

وی ادامه داد: مقام‌های پاکستانی قول دادند که امنیت را به مرزهای مشترک با ایران بازگرداند، با جدیت دنبال می‌کنیم که انتقام خون شهدای پاسدار را بگیریم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: نیروهای مسلح با حفظ آمادگی و توان خود سعی می‌کنند که به مردم خدمت کنند، این نیروها در زمینه ساخت وساز کارهایی زیادی داشتند و دیروز شاهد افتتاح بخشی از پالایشگاه ستاره خلیج فارس برای تولید بنزین بودیم که توسط قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) احداث شد.

باقری مطالبه رهبر معظم انقلاب را داشتن هشت میلیون بسیجی پای کار دانست و تصریح کرد: برای رسیدن به هدف تعیین شده توسط مقام معظم رهبری تلاش می‌کنیم.

وی ادامه داد: برای تربیت اسلامی سربازان در دوران وظیفه تلاش می‌کنیم، همچنین در یک سال اخیر به حدود 200 هزار نفر از سربازان مهارت‌های فنی و حرفه ای را آموزش دادیم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: در 22 بهمن سال جاری شاهد افزایش 20 درصدی حضور مردم نسبت به سال گذشته بودیم و این حضور گسترده مردمی، وظیفه مدیران را سنگین تر کرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.