کابینه رژیم صهیونیستی روز یکشنبه قانونی را تصویب کرد که براساس آن درآمدهای حاصل از مالیات فلسطینی ها در ازای حقوقی که تشکیلات خودگردان به خانواده اسرای فلسطینی پرداخت می کند، مصادره می شود.

به گزارش جماران؛ منابع خبری روز یکشنبه گزارش دادند که رژیم صهیونیستی با تصویب قانونی 138 میلیون دلار از درآمدهای تشکیلات خودگردان فلسطین را به بهانه پرداخت حقوق به خانواده اسرای فلسطینی قطع کرد.

به گزارش پایگاه خبری فلسطین الیوم، کابینه رژیم صهیونیستی روز یکشنبه قانونی را تصویب کرد که براساس آن درآمدهای حاصل از مالیات فلسطینی ها در ازای حقوقی که تشکیلات خودگردان به خانواده اسرای فلسطینی پرداخت می کند، مصادره می شود.

براساس این گزارش، پارلمان رژیم صهیونیستی اوایل ماه ژوئن سال گذشته این قانون را به تصویب رسانده بود.

وزارت اسرای فلسطینی در واکنش به این اقدام رژیم صهیونیستی با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که این قانون دلیل دیگری بر تداوم سیاست های رژیم صهیونیستی برای فشار به اسرا و سلب حقوق قانونی آن ها است.

طی سال 2018 و پس از تصمیم آمریکا مبنی بر شناسایی قدس اشغالی به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، بازداشت فلسطینیان افزایش یافته، به گونه ای که بازداشتگاه های اسرائیل مملو از اسرای فلسطینی شده است.

هیات امور اسیران فلسطینی طی آماری رسمی اعلام کرد که 6 هزار فلسطینی در زندان های اسرائیل به سر می برند که 270 تن از آنها کودک و کم سن و سال هستند. 52 زن و 6 نماینده پارلمان و 430 اسیر اداری (بدون اتهام روشن) نیز در بین اسیران وجود دارد.

بنابراین گزارش، یک هزار و 800 اسیر فلسطینی بیمار هستند که 700 تن از آنها به درمان فوری نیاز دارند.

اداره زندان‌های رژیم اسرائیل متهم به استفاده از سیاست تحقیر، فشار و مجازات علیه اسیران به بهانه حفظ امنیت در زندان‌های این رژیم است.

همچنین، رژیم اسرائیل زندانیان سیاسی فلسطینی را از ساده ‌ترین و ابتدایی ‌ترین حقوق خود محروم می کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.