آیت‌الله علوی گرگانی بیان کرد: بالا رفتن نرخ تورم و افزایش بیکاری، همه زحمات و تلاش‌ها در جهت رفع فقر و محرومیت را به هدر می‌دهد.

به گزارش جماران؛ ​یکی از اساتید برجسته حوزه گفت: با وجود تنگناهای اقتصادی و معیشتی، دولت باید با تلاش و دلسوزی، تورم، بیکاری و فقر را ریشه کن کند.

آیت‌الله سیدمحمد علی علوی گرگانی در دیدار معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور با وی، یکی از رسالت‌های مهم مسئولان را رفع فقر دانست و عنوان کرد: اگر امور دنیا و معاش رفع شود امور دین و دیانت مردم نیز اصلاح خواهد شد. مردم دارای گرفتاری‌های معیشتی هستند و باید ارزانی را به سفره‌های آن‌ها بازگرداند.

وی تصریح کرد: با وجود تنگناهای اقتصادی و معیشتی، دولت باید با تلاش و دلسوزی، تورم، بیکاری و فقر را ریشه کن کند.

این استاد برجسته حوزه بیان کرد: بالا رفتن نرخ تورم و افزایش بیکاری، همه زحمات و تلاش‌ها در جهت رفع فقر و محرومیت را به هدر می‌دهد.

وی اظهار کرد: با تقویت بخش تولید و نظارت باید به دنبال از میان بردن گرانی باشیم تا معاش مردم تأمین شود به ویژه در شرایط فعلی که جامعه در فشارهای اقتصادی به سر می‌برد این وظیفه سنگین‌تر است.

آیت الله علوی گرگانی تصریح کرد: رسیدگی به وضعیت روستاها موجب افزایش تولید می‌شود و بخش زیادی از مشکلات اقتصادی را رفع می‌کند.

وی در خصوص حضور منسجم مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن خاطرنشان کرد: مردم با حضور انقلابی خود در عرصه‌های مختلف، رسالت و وظیفه مسئولان را سنگین‌تر می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.