فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه در ساخت تجهیزات و تسهیلات بطور کامل خودکفا شده‌ایم، تصریح کرد: این نشان می ‌دهد که تحریم‌ها هیچ تاثیری ندارند و ما آنها را زیر پا گذاشته‌ ایم.

به گزارش جماران؛ فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: سال آینده تعدادی ناو‌های موشک انداز و زیر دریایی به مجموعه منطقه دوم نیروی دریایی ولایت جاسک اضافه می ‌شود.

امیر دریادار حسین خانزادی روز سه شنبه در مراسم بهره برداری از طرحهای عمرانی در جاسک هرمزگان افزود: با اضافه شدن این تجهیزات بخش آمایشی نیروی دریایی جاسک تکمیل می‌شود.

وی با بیان اینکه در ساخت تجهیزات و تسهیلات بطور کامل خودکفا شده‌ایم، تصریح کرد: این نشان می ‌دهد که تحریم‌ها هیچ تاثیری ندارند و ما آنها را زیر پا گذاشته‌ ایم.

وی با اشاره به حماسه آفرینی مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه ، افزود: ایران اسلامی در زیرفشارهای اقتصادی و فرهنگی رشد بی نظیری داشته و این جهش بزرگ و هوشمندانه در سایه هدایت های مقام معظم رهبری است که نگاه ویژه ایشان به مناطق محروم کشور باعث رونق و آبادانی این منطقه شده است.

استان هرمزگان دارای دو منطقه نیرو دریایی ارتش بوده که منطقه یکم در بندرعباس ومنطقه دوم موسوم به ولایت درجاسک واقع شده است.

** بهره برداری از 408 واحد مسکونی در جاسک

با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی 408 واحد مسکونی به کارکنان منطقه دوم نیروی دریایی ولایت در جاسک واگذار شد.

همچنین با حضور امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی طرح توسعه و تجهیز فرودگاه جاسک نیز به بهره برداری رسید، هزینه بهره برداری از این طرح ها یک هزار و 200 میلیارد ریال اعلام شده است.

عملیات ساخت سه فضای آموزشی و یک درمانگاه نیز امروز سه شنبه با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش در مناطق روستایی جاسک از طریق ویدیو کنفرانس آغاز شد.

این طرح‌ها با اعتبار 12 میلیارد ریال از منابع نیروی دریایی ارتش و خیرین تا اول مهر سال 98 ساخته می‌شود.

شهرستان جاسک یکی از شهرهای بندری با 50 هزار نفر جمعیت در 300 کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده و به دریای عمان نزدیک است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.