آیت‌الله العظمی سبحانی با تاکید بر ضرورت اجرای طرح تحول نظام سلامت گفتند: باید طرح ها به گونه ای دنبال شود که همه بفهمند این دو وزیر، کار همدیگر را دنبال می کنند و این مهم است.

به گزارش جماران؛ در روستاها شاهد هستیم که به چه صورت خدمات به مردم ارائه می شود، اما نیاز است که تلاش بیشتری شده و نظارت گسترده تری انجام شود تا در صورت نیاز باز هم در راستای خدمات رسانی به روستائیان و مناطق محروم بکوشیم.

حضرت آیت الله سبحانی  امروز در دیدار وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با اشاره به موضوع بهداشت و درمان با تاکید بر اینکه فقیه در همه مسائل که نیاز به نظر طبیب باشد، اول نظر او را پرسیده و بعد نظر حکم شرعی را می دهد گفتند: مثلا اگر طبیب تشخیص دهد که روزه گرفتن برای فلان شخص ضرر دارد، آنگاه مراجع هم حکم فقهی می دهند که نباید فرد روزه بگیرید که این نشان دهنده رابطه تنگانگ این دو گروه است.

ایشان با تاکید بر ضرورت اجرای طرح تحول نظام سلامت گفتند: باید طرح ها به گونه ای دنبال شود که همه بفهمند این دو وزیر، کار همدیگر را دنبال می کنند و این مهم است.

حضرت آیت الله سبحانی با اشاره به خدمات صورت گرفته در روستاها و مراکز دور افتاده خاطر نشان ساختند: در روستاها شاهد هستیم که به چه صورت خدمات ارائه می شود، اما نیاز است که تلاش بیشتری شده و یک نظارت گسترده تری انجام شود  تا در صورت نیاز باز هم در راستای خدمات رسانی به روستائیان و مناطق محروم بکوشیم.

معظم له به احداث بیمارستان هزار تخت خوابی قم اشاره کردند و گفتند: کلنگ این بیمارستان زده شده و امیدواریم که هر چه زودتر به ثمر نشسته و نیاز مردم قم را برطرف کند.

حضرت آیت الله سبحانی تصریح کردند: ما دو گروهی هستیم که در یک مسیر می رویم، موضوع را شما معین کرده و ما حکم اسلامی را علما و مراجع می گویند.

ایشان در پایان با اشاره به خدماتی که در زمان وزیر پیشین بهداشت و درمان به مردم ارائه شد گفتند: توقع است که کارهایی که آقای هاشمی انجام داده، همان ها را دنبال کنید، آیا اقتصادی هست یا نه موضوع دیگری است، اما وزیر پیشین با یک نیت صالحی آمده بودند و ما نیز موافق نبودیم که ایشان در وسط راه، کار را رها کنند و حالا مصلحت دیده است، ولی شما همانگونه کارها را ادامه دهید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1114369
  • منبع: خبرگزاری حوزه
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.