فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ تصریح کرد: ما برای انقلاب و آرمان‌هایمان می‌ایستیم. ما برای دِین بزرگی که به شهدا و امام داریم می‌ایستیم و آنها را ادا می‌کنیم. امام تفکر انقلابی را به ما آموخت. امروز امام خمینی (ره) می‌بیند که ما برای این‌که انقلابی بمانیم مقاومت می‌کنیم. انقلابی بودن، عمل انقلابی و انقلابی ماندن، جوانان ما را از جوانان دنیا متمایز کرده است. جوانان دنیا به دنبال این هستند که مانند جوانان ما باشند.

null

به گزارش جماران؛ فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با بیان این‌که امام خمینی (ره) امروز شاهد مقاومت و ایستادگی ما برای حمایت از ارزش‌ها است، تاکید کرد: امام خمینی (ره) مردم ایران را در جهان عزیز کرد.

سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در مراسم بزرگداشت سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به کشور در محل جلوس بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران در بهشت زهرا (س)، گفت: شهدا نشان دادند ما برای رسیدن به آرمان‌های امام خمینی (ره) ایستاده‌ایم. آنها نشان دادند که آرمان‌های امام خمینی (ره) ارزش مقاومت دارد و ارزش‌های حضرت امام خمینی (ره) همیشه باقی و پایدار است. دشمن امروز این را لمس کرده است. آنها شکست خود را در مقابل ما و آرمان‌های ما می‌بینند.

وی افزود: امام آمد و مردم ما را در جهان عزیز کرد. مردم ما در جهان نشان دادند که در علم و فناوری، شعر و ادبیات، هنر، در سیاست و در امنیت و دفاع رشد کرده‌اند. امروز کشور ما برای مردم دنیا مثال‌زدنی است. امروز مردم دنیا با تاسی از مردم ما حرکت می‌کنند. یک روز در اوایل انقلاب می‌گفتند مردم ما به تاسی از انقلاب ما قیام می‌کنند، ولی امروز می‌گوییم مردم دنیا به تاسی از ایستادگی مردم ما به دنبال «ما می‌توانیم» هستند.

فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) ادامه داد: رییس جمهور پیشین آمریکا برای جمع‌کردن رای در زمان انتخابات در شعارهای انتخاباتی خود جمله «ما می‌توانیم» را بیان کرد جمله‌ای که امام بیان کرده بودند، امروز آرمان‌های امام خمینی (ره) به ثمر نشسته است. برای رسیدن به روزی که ظهور امام زمان (عج) زمینه‌سازی شود، باید تلاش کنیم. انقلاب ما با نام پیامبر (ص) آغاز شد. آنها فکر می‌کردند انقلاب پس از مدتی ثمره خود را از دست می‌دهد، اما آنها به زودی متوجه شدند که انقلاب ما در کجا ریشه دارد و انتهای آن ظهور امام زمان (عج) است.

سردار یزدی تصریح کرد: ما برای انقلاب و آرمان‌هایمان می‌ایستیم. ما برای دِین بزرگی که به شهدا و امام داریم می‌ایستیم و آنها را ادا می‌کنیم. امام تفکر انقلابی را به ما آموخت. امروز امام خمینی (ره) می‌بیند که ما برای این‌که انقلابی بمانیم مقاومت می‌کنیم. انقلابی بودن، عمل انقلابی و انقلابی ماندن، جوانان ما را از جوانان دنیا متمایز کرده است. جوانان دنیا به دنبال این هستند که مانند جوانان ما باشند.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) عنوان کرد: الگوی جوانان ما شهید حججی است. روزی که این جوان در دست داعش اسیر شد می‌دانست که دوستانش که در گذشته به اسارت رفتند قطعه‌ قطعه شدند، اما این جوان وقتی مقابل آنها ایستاد و در زمانی که به دست آنها اسیر شد حسرت یک قطره اشک را بر دل آنها گذاشت و صلابت و اقتدار جوانان ایرانی و مسلمان را به جهان نشان داد.

وی در پایان تاکید کرد: امروز بعد از ۴۰ سال در حضور شهدا و حضرت امام متحد می‌شویم و پیمان مجدد می‌بندیم که برای حضرت امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و برای آرمان‌ها ایستادگی کنیم تا به قله‌های رفیع دست پیدا کنیم. حتما برای رسیدن به این هدف والا باید ایستادگی و مقاومت کنیم. ما باید از خودشیفتگی و دنیاپرستی دور شویم. امروز مردم در صحنه هستند و مسئولین به تاسی از مردم باید به صورت جدی و مستمر در خدمت مردم باشند. از شهدا و امام (ره) می‌خواهیم که برای رسیدن پرچم پربرکت انقلاب از دست رهبر معظم انقلاب به امام زمان (عج) ما را یاری کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.