حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی تاکید کرد: مسوولان مشکلات اقتصادی را هرچه زودتر حل کنند؛ مردم را رنج ندهند، مردم گرفتارند و ا ز تبعیض ناراحت هستند.

به گزارش جماران،  مرجع تقلید شیعیان در درس خارج فقه امروز خود در مسجد اعظم قم با اشاره به چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: ما باید قدردان انقلاب باشیم چون خدمات فراوانی از عمران تا عرصه بین‌المللی به ما کرده است.

او اضافه کرد: ما فراموش نمی کنیم که در چه وضعی از نظر امکانات بودیم، دیگران برای این کشور تصمیم می گرفتند درحالیکه امروز همه اعتراف دارند بدون نظر ایران هیچ تصمیمی در منطقه گرفته نمی شود.

آیت الله نوری همدانی با ادامه مقایسه وضعیت ایران قبل و بعد از انقلاب ابراز داشت: ما برای اسلحه از غرب التماس می کردیم اما امروز موشک نقطه زن، موشک با برد ۲۰۰۰ کیلومتر داریم. پیشرفت های زیادی در بحث نانو، سلول های بنیادین و هسته ای داریم که همه با خودباوری جوانان حاصل شده است.

او تاکید کرد: از نظر عمرانی در اکثر روستاها امکانات وجود دارد البته هنوز به آن نقطه مطلوب نرسیدیم و باید تلاش شود.

این مرجع تقلید با اشاره به بعضی برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب و لزوم گرامی داشت این ایام گفت: باید توجه داشته باشیم که این انقلاب برای برقراری ارزشها به پا شد نه اینکه بنام جشن انقلاب ضد ارزش ترویج شود

از قرار اطلاع بعنوان جشنواره فیلم، عمل ضد ارزشی انجام شده که مایه تاسف است؛ آقایان به بهانه جشن انقلاب ارزشهای اسلامی را زیر پا نگذارید.

او وضعیت معیشت مردم را بسیار نگران کننده دانسته و افزود: این مردم جان و خون دادند چرا باید در رنج باشند ؟ تا کی باید رنج بکشند؟ چرا به مردم رسیدگی نمی کنید؟ چرا مدیریت ضعیف است؟ چرا عده ای با کم کاری خودشان مردم را نسبت نظام و انقلاب بدبین می کنند؟

آیت الله نوری همدانی تاکید کرد: بروید به این مردم، به قشر ضعیف خدمت کنید، به داد مردم برسید با پشت میز نشستن کار درست نمی شود. این تبعیض ها را بردارید.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.