رئیس رژیم صهیونیستی با پیش‌بینی حمله ایران به مواضع شمالی این رژیم، گفت که تل‌آویو با اوضاع پیچیده و زوال مواجه خواهد شد.

به گزارش جماران، «رویون ریولین» رئیس رژیم صهیونیستی  مدعی شده است که ایران حملات خود را بر شمال سرزمین اشغالی تشدید می‌کند.

بنابر گزارش روزنامه رژیم صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت»، ریولین دیروز دوشنبه گفت که معتقد است، این رژیم با زوال و پیچیدگی مواجه می‌شود. وی تاکید کرد که معتقد است ایران برای مقابله با حملات هوایی اسرائیل به مواضع این کشور در سوریه به شمال سرزمینهای اشغالی حمله خواهد کرد.

وی در کنفرانسی که موسسه مطالعات امنیت ملی در تل‌آویو برگزار کرده بود، صحبت می‌کرد گفت: «آینده راهبردی اسرائیل را می‌توان در دو واژه توضیح داد:  زوال و پیچیدگی» و در این زمینه به حضور ایران در سوریه اشاره کرد. ریولین همچنین گفت که به نظر می‌رسید که ایران با تفاهم ما با روسیه و شکست در مرز شمالی، تحقیر شده است اما در ماه‌ها اخیر روند تغییر کرده است.

ریولین افزود: «من معتقدم که ایران با قدرت بیشتر  در شمال اسرائیل انتقام خواهد گرفت.» وی افزود: اقدامات ایران در عرصه دیپلماتیک مشهود است.  وی همچنین به اختلافات میان ایران و اتحادیه اروپا درباره مسئله موشکی اشاره کرد و گفت که این موضوع در دیدار هفته گذشته وی با «امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهور فرانسه مطرح شده است.

رئیس رژیم صهیونیستی همچنین مدعی شد که اروپایی‌ها هم در حال روی آوردن به تفکر تل‌آویو درباره ایران هستند. او گفت: «تمایلی برای حفظ توافق هسته‌ای با ایران (برجام) وجود دارد و این در حالی است که خطوط قرمز سخت‌گیرانه‌تری را برای این کشور تعیین می‌کنند که نقض آنها می‌تواند بهای بسیار سنگینی داشته باشد.»

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.