رییس سازمان انرژی اتمی تاکید کرد، معادلات میان رژیم صهیونیستی با جبهه مقاومت به نفع مسلمین در حال تغییر است.

به گزارش جماران، علی اکبر صالحی عصر امروز (یکشنبه) در سخنانی در نهمین همایش "غزه نماد مقاومت" گفت: این رژیم در جهت ظلم و ستم حرکت می‌کند و عاقبتی جز از بین رفتن ندارد و این حتما بر اساس آیات قرآن اتفاق می‌افتد. در مقابل مژده آسمان و زمین بر حتمی بودن پیروزی مقاومت است و تردیدی نداریم مقاومت پیروز خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به تلاش دنیا عرب به ویژه مصر برای آزادی فلسطین اظهار کرد: این کشورها سعی کردند مذاکرات و مبارزه برای آزادی فلسطین را در بستر ناسیونالیسم عربی پیش ببرند اما موفق نشدند و جنبش‌های مقاومت که در چندین دهه به وجود آمدند توانستند مقاومت فلسطین را در بستر اسلام شکل دهند نه ناسیونالیسم عربی و در این راه شهدا بسیاری را هدیه کردند.

وی با بیان اینکه مقاومت اسلامی امروز پایدار و برنده است، گفت: مقاومت موفق بوده است زیرا بر پایه حق و ضمیر پاک انسانیت است و قادر به تسخیر قلوب است.

صالحی درباره مقاومت مردم در یمن تصریح کرد: آنها نیز با توسل به اعتقادات و باورهایشان نه با تکیه بر دلارهای نفتی مقاومت کرده‌اند و پیروزند. کشوری که فکر می‌کند با دلار نفتی می‌تواند منطقه را کنترل کند در نهایت فاجعه خاشقچی(جمال خاشقچی، روزنامه‌نگار و منتقد عربستانی که در کنسول‌گری سعودی به قتل رسید) برایش به وجود می‌آید.

صالحی اظهار کرد: درست است امروز رژیم اسراییل در دستگاه حاکمه آمریکا و دیگر کشورها نفوذ دارد و دست برتر اما دیری نمی‌پاید که این برتری را از دست می‌دهد چون راه انحراف در پیش گرفته‌ است.

رییس سازمان انرژی اتمی در ادامه به نقش ایران در تحولات اخیر اشاره کرد و گفت: این ایران و امام خمینی(ره) بودند که دین را دوباره احیا کردند و امروز شاهدیم دین می‌تواند به عنوان عنصر محرک در جامعه نقش داشته باشد و با وجود همه مشکلات و موانع بر قدرتش افزوده می‌شود متاسفانه در داخل به خاطر اختلافات داخلی تاثیر و اثر این قدرت را نمی‌بینیم اما وقتی بیرون می رویم به قدرت و توان خود پی می‌بریم.

وی تاکید کرد: نابرده رنج گنج میسر نمی شود. ایران تنها کشور مستقل در منطقه و در حال پیشرفت است. انقلاب اسلامی ضمن اقتدار بخشیدن به ایران توانسته مقاومت را در بستر صحیح پیش ببرد و اسلام را برای آنها هم احیا کرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.