وزیر کشور با اشاره به اینکه معارفه ۱۶ استاندار باید در مدت کوتاهی انجام می شد، گفت: اگر بنا بود در همه این معارفه ها شخص وزیر کشور حضور پیدا کند، عملا زمان طولانی برای این کار لازم بود.

به گزارش جماران؛ وزیر کشور گفت: در اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان، امروز و در آخرین گام، استاندار جدید خراسان رضوی معرفی و از زحمات همه استانداران پیشین مشمول قانون منع بکارگیری بازنشستگان قدردانی می شود.

دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی وزیرکشور در بدو ورود به مشهد در جمع خبرنگاران گفت: توفیق حاصل شد که در مشهد و در جوار حرم امام رضا علیه السلام و در کنار مردم استان خراسان رضوی باشم. 

وی افزود: با توجه به اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان، برخی از استانداران ما، از جمله آقای رشیدیان استاندار خراسان رضوی مشمول این قانون شدند. 

وزیر کشور خاطرنشان کرد: آقای رشیدیان زحمات زیادی دراین استان درطی این سالها کشیده اند و در مراسم امروز ضمن تکریم و تشکر از ایشان، آخرین استاندار معرفی می شود.

دکتر رحمانی فضلی با بیان اینکه در این مدت معارفه سایر استانداران جدید انجام شد، گفت: آقای رزم حسینی نیز که پیش از این استانداری کرمان را برعهده داشت امروز به عنوان استاندار خراسان رضوی معرفی می شود و امیدواریم وی با همکاری و کمک همه مسئولان استانی و لطف آقا امام رضا (ع) در انجام وظایف خود موفق باشد.

وزیر کشور با اشاره به اینکه معارفه ۱۶ استاندار باید در مدت  کوتاهی انجام می شد، گفت: اگر بنا بود در همه این معارفه ها شخص وزیر کشور حضور پیدا کند، عملا زمان طولانی برای این کار لازم بود و این به نفع استان ها و کشور نبود. بعلاوه امکان دیدار با نمایندگان مجلس و استانداران پیشین و نمایندگان ولی فقیه نیز به صورت کامل و مناسب فراهم نمی شد، لذا از همه دوستان عذرخواهی کردم و در پایان روند معرفی استانداران، در مشهد مقدس و در جوار امام رضا (ع) از استانداران سابق مشمول قانون منع بکارگیری بازنشستگان تقدیر و تشکر می کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1092917
  • منبع: پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.