سخنگوی فراکسیون امید گفت: پیگیری هایمان در مورد ادعای ایشان ادامه دارد و نتیجه بررسی هایمان را بعد از بررسی قوه قضاییه و کمیسیون امنیت در مورد ادعای بخشی اعلام خواهیم کرد.

به گزارش جماران، فاطمه سعیدی در جمع خبرنگاران درباره جلسه صبح امروز  هیات رییسه فراکسیون امید با وزیر اطلاعات مسئولان اطلاعات استان خوزستان گفت: در این جلسه سه موضوع ارتباط با اروپا، مسائل اقتصادی و ادعای اسماعیل بخشی در مورد شکنجه از طرف وزارت اطلاعات مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: وزیر اطلاعات در این جلسه توضیحاتی در رابطه با ارتباط با اروپا و مسائل اقتصادی و همچنین ادعای آقای بخشی به نمایندگان ارائه کرد و در ادامه نیز رییس اطلاعات استان خوزستان مستنداتی را ارائه دادند.

سخنگوی فراکسیون امید اظهار کرد: ما در فراکسیون امید روز گذشته با آقای بخشی و وکیل وی جلسه داشتیم و سخنان ایشان را شنیدیم. پیگیری‌هایمان در مورد ادعای ایشان ادامه دارد و نتیجه بررسی‌هایمان را بعد از بررسی قوه قضاییه و کمیسیون امنیت ملی در مورد ادعای بخشی اعلام خواهیم کرد.

همچنین وکیل اسماعیل بخشی نیز گفته است: دیروز سه‌‌‌شنبه هجدهم دی‌‌‌ماه بنا به درخواست‌‌‌های مکرر وکیل آقای مطهری، نشست علی مطهری با اینجانب و آقای اسماعیل بخشی درخصوص دردنامه انتشاریافته از جانب موکلم بود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.